Effie® Bulgaria обяви финалистите в седемнадесетото издание на конкурса

Победителите ще бъдат оповестени на 28 ноември 2024 година

OFFNews 11 ноември 2024 в 14:34 616 0

Конкурс

Известни са финалистите в Effie Awards България 2024 - конкурса, отличаващ ефективността на маркетинговите комуникации. Тази година за престижните отличия ще се борят активности и комуникационни кампании, реализирани в периода 1 януари 2023 – 31 август 2024 година и доказали максимална ефективност по измерими критерии.

Изтъкнати професионалисти с богат опит от различни области на бизнеса допринесоха с времето и прозрението си, за да определят най-ефективната работа на годината.

Финалистите в конкурса са:

категория DIGITAL

AI или истина?
Търговска марка: WWF България
Клиент: WWF България
Водеща агенция: Next DC

Бъдеще за историята ни
Търговска марка: Yettel
Клиент: Yettel Bulgaria
Водеща агенция: guts&brainsDDB
Медийна агенция: PHD Media Bulgaria

Животът няма аутокорект
Търговска марка: „Как се пише?“
Клиент: Как се пише?
Водеща агенция: Huts Group

#followthefire
Търговска марка: Nova Brasilia
Клиент: Якобс Дау Егбертс БГ ЕООД
Водеща агенция: ББДО Груп/Графити ББДО
Медийна агенция: Хавас Груп България ООД

Категория ЕФЕКТИВНОСТ В МЕДИИТЕ

Mare di Sofia
Търговска марка: Malfy Gin
Клиент: Перно Рикар България
Водеща агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Switch Productions
PR агенция: Propaganda Group
Медийна агенция: IQ Media
Агенция събития: Qwerty Advertising

Rap-A-Car
Търговска марка: Audi
Клиент: Порше БГ
Водещи агенции: Saatchi&Saatchi и Brandworks
Продуцентска къща: Clamer Production Studio
Медийна агенция: Dentsu Bulgaria

Категория КОРПОРАТИВНА РЕПУТАЦИЯ

Ние сме твоят прозорец
Търговска марка: McDonald’s
Клиент: Сънфудс България ЕООД
Водещи агенции: guts&brainsDDB и Nitram
Медийна агенция: Optimum Media OMD

Категория МАРКЕТИНГ ПРИ АКТУАЛНИ СЪБИТИЯ

Изоставен
Търговска марка: Фантастико
Клиент: Фантастико Груп
Водеща агенция: Human
Продуцентска къща: Human Production

Категория НЕСТОПАНСКИ СЕКТОР

AI или истина?
Търговска марка: WWF България
Клиент: WWF България
Водеща агенция: Next DC

Животът няма аутокорект
Търговска марка: „Как се пише?“
Клиент: Как се пише?
Водеща агенция: Huts Group

Написах ти писмо
Търговска марка: Главна дирекция „Национална Полиция“ съвместно със сдружение „Ангели на пътя“
Клиент: Главна Дирекция „Национална Полиция“ и Сдружение „Ангели на пътя“
Водеща агенция: guts&brainsDDB
Партньори: TaxiMe и студио Холът

Улица „Георги Николов“
Търговска марка: Фондация „Документалисти“
Клиент: Фондация „Документалисти“
Водеща агенция: Noble Graphics

Шум за Тихия убиец
Търговска марка: Фондация „Лъчезар Цоцорков“
Клиент: Фондация „Лъчезар Цоцорков“
Водещи агенции: Saatchi&Saatchi и MSL Sofia
Стратегическа агенция: Brandworks
Медийна агенция: Zenith
Дигитална агенция: Digitas
Творческа агенция: Red Lion

Категория ПОЛОЖИТЕЛНА ПРОМЯНА

Пиринско Чисти Планини
Търговска марка: Пиринско
Клиент: Carlsberg Bulgaria
Водеща агенция: Noble Graphics
Продуцентска къща: Switch Productions
Experiential marketing: 121 Agency
Дигитална агенция: B+Red
Медийна агенция: iProspect

Категория ПРОМОЦИИ

Space Defenders
Търговска марка: Фибела Уейв
Клиент: Обединена Млечна Компания
Водеща агенция: guts&brainsDDB
Медийна агенция: Optimum Media OMD
Дигитални агенции: MATE Advertising и User Journey

Категория СОЦИАЛНИ МЕДИИ

Играй с TEDI PLAY
Търговска марка: TEDI PLAY
Клиент: Тимбарк България ЕООД
Водеща агенция: Sunday Media


Категория СТОКИ

Мляко за новото поколение
Търговска марка: Olympus
Клиент: Обединена Млечна Компания
Водеща агенция: Noble Graphics
Медийна агенция: Direct Media KRES
Продуцентска къща: Switch Productions

Ретро е за теб
Търговска марка: Загорка Ретро
Клиент: Загорка АД
Водещи агенции: Saatchi&Saatchi и Brandworks
Медийна агенция: Dentsu Bulgaria

Категория УСЛУГИ

Почивка от почивката
Търговска марка: Mall Galleria Burgas
Клиент: Галерия Бургас ЕАД
Водеща агенция: together&

Победителите в конкурса, които ще бъдат отличени с “тежката” награда Effie, ще станат известни по време на официална церемония на 28 ноември 2024 година. Билети за събитието могат да бъдат закупени през https://www.effiebulgaria.org.

Наградите Effie са глобален форум с мисия да водят, вдъхновяват и награждават маркетинговата ефективност и професионалистите зад най-ефективните практики. Наградите са отворени за всички агенции, рекламодатели и търговски марки, които искат да бъдат признати за най-ефективните си маркетингови усилия, които са се отличили и са постигнали реални, измерими резултати.

Конкурсът обхваща всички комуникационни канали на българския пазар и цели да отличи най-изтъкнатите постижения и успешни комуникационни кампании и маркетингови практики, които са доказали своята ефективност чрез измерими критерии.

Наградите Effie България отличават най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации – идеите, които работят.

Конкурсът Effie България се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и се провеждат с изключителната подкрепа на bTV Media Group и bTV Radio Group – генерални медийни партньори, и Visa – златен спонсор.


За наградите Effie:

Effie е международно утвърден стандарт за успешно комуникиран бранд. Повече от 50 години наградите се радват на признание едновременно сред рекламодатели и рекламни агенции. Като глобален символ на успешна маркетингова комуникация, Effie фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама.

За повече от 50 години спечелването на Effie се превърна в световен символ на постижение. Днес Effie празнува ефективността си в световен мащаб с над 55+ програми, обхващащи 125+ пазара, включително Global Effie, регионални програми в Азиатско-тихоокеанския регион, Африка/Близкия изток, Европа и Латинска Америка и национални програми на Effie.

Стартирал през 2011 г., Effie Index разкрива най-ефективните агенции, клиенти и търговски марки в световен мащаб, регионално, на местни пазари и в продуктови категории. Индексът предоставя проницателен поглед върху това кой стои зад идеите, които работят по целия свят.

В България конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции и се провежда от 2007 година. Той покрива всички комуникационни канали на българския пазар, за да отличи онези кампании и маркетинговите практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.

Effie® и логото “E” са регистрирани марки на Effie Worldwide, Inc. и се използват с лиценз от БАКА. Всички права са запазени.

За повече информация посетете effie.org и effiebulgaria.org. Следвайте Effie Awards Bulgaria в социалните мрежи за повече новини.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Защо най-тъмното време на годината не е и най-студеното?