Бодро февруарско утро. Отиващите на работа извръщат изненадани погледи след автобуси, по спирки и билборди.
Жълт фон. Черно лого Coca-Cola. Надпис „Зареждане…“. Какво се случва в Coca-Cola?
Емблематичната марка от далечната 1886 година в изключително редки случаи е поставяла логото си на фон различен от червения. Изпълнени с любопитство, позвънихме в Coca-Cola България, а оттам любезно ни отговориха да се заредим с малко търпение. „По магазините в страната тече „свежо зареждане“, сподели изпълнителният директор на Кока Кола България Дора Стрезова-Николова. Дръзката промяна във визията е свързана с неподозирано ниво на свежест, което очаква почитателите на Coca-Cola в страната.
Съгласихме се. Щом е така, ще изчакаме! Нека бъде „свежо зареждане“!
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
случайно прочетох
Браншът благодари на Милошев: За пръв път властта работи за туризма
случайно прочетох
Жена, съдена за убийство на прасе, основа първата ясновидска къща
случайно прочетох
След изборите пуделът Кирил Петков ще е в кучкарника на Бойко Борисов, закани се Пеевски
Джендо Джедев
Борисов към Бориславова: Гърбът ми е голям и хлъзгав, който се е катерил по него - все е падал