Често срещани грешки на електронните търговци и възможни фулфилмънт решения

OFFNews 29 ноември 2021 в 11:30 469 0

Има някои често срещани грешки, които допускат електронните търговци, но за щастие има и лесни фулфилмънт решения, които да ги предотвратят.

1. Нямате вътрешен опит за изпълнение.

Много малко фирми имат своята дистрибуторска мрежа като основна компетентност или са изградили своя собствена верига за доставки. Доста екипи за електронна търговия установяват, че неса готови да се справят със задачите или дори да знаят откъде да започнат. Подготвени фулфилмънт специалисти не биха се сблъскали с този проблем.

2. Не сте подготвени за промени в обема на работа (например около празниците).

Търговците трябва да са готови да увеличат работата си около различни големи празници. Да бъдеш в крак с безпрецедентното търсене обаче може да бъде предизвикателство. Тъй като се правят повече поръчки, нужни са и повече хора, които да организират изпращането им. Промените в обема на продажбите безспорно са предизвикателство, което с фулфилмънт решения може да се справите безпроблемно.

3. Не можете да се съсредоточите върху стратегически задачи.

Когато самостоятелно изпълнявате поръчки за електронна търговия, не отделяте толкова много време за задачи, ориентирани към растежа, които да подобряват вашия бизнес. Ако се възползвате от фулфилмънт специалисти, ще имате повече време, в което да се развивате.

4. Не можете да се конкурирате с големите популярни търговци, ако не се доверите на цялостно фулфилмънт обслужване.

Вашите клиенти вероятно очакват бърза доставка, след като направят поръчката си. Ако сте ограничени в териториите, които можете да обслужите, ще губите част от потенциалните си клиенти.

5. Вие се борите да укрепите марката си.

Собствениците на онлайн бизнес трябва да се съсредоточат върху превръщането на своята онлайн марка в бранд, който да буди емоция у клиентите, за да върви още по-добре търговията. И все пак много малко търговци създават запомнящо се изживяване чрез маркови опаковки. Но преди клиентът ви да види вашия продукт, той първо вижда пакета, в който се намира. Това не само представя вашата марка, но също така може да доведе до това клиентите да споделят снимки на вашите уникални пакети в социалните медии. Добрите фулфилмънт специалисти ще ви помогнат и за това!

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
X

Топлофикация подари 200 милиона на Ковачки