Невероятен кавър на музика от "Властелинът на пръстените" в новия албум на 2Cеllos (видео)

OFFNews Последна промяна на 26 юни 2017 в 11:52 5433 1

2Cеllos изненадаха феновете си с ново видео към песента „May It Be”. Парчето е кавър от саундтрака на „Властелинът на пръстените: Задругата на пръстена“ и част от последния им албум SCORE. Целият албум, посветен на филмова музика, ще чуем на живо на 4 декември в зала „Арена Армеец“.

За по-малко от месец видеото към “May It Be” събира 1 милион гледания в YouTube. То представя една красива и величествена песен с ефирен звук, оригинално изпълнена от Enya през 2001. Видеото показва двамата челисти, които заемат централно място в историята, базирана основно на приказни пейзажи от планината Kalnik в Северозападна Хърватия.

Това не е първото видео от албума “Score”, заснет в Хърватия. Миналата година в Дубровник бе заснет и клипът към нашумелия кавър на “Game of Thrones”, а през февруари тази година там снимат видеото към “Moon River” – саундтракът на класиката „Закуска в Тифани“.

Месец по-късно, видеото към „Now We Are Free” от „Гладиатор“, което е частично снимано в Хърватия, беше представено в Pula Arena – единственият римски амфитеатър, останал непокътнат с годините. Във всички видеа от новия албум двамата челисти са придружени от Лондонския симфоничен оркестър.

Чрез новия си албум „Score” музикантите представят нов стил, като включват най-обичаните хитове, както в класическата, така и в съвременната музика. Траклистът включва песни от саундтраци като този на „Титаник“, „Властелинът на пръстените“, Закуска в Тифани“, „Кръстникът“, Гладиатор“, „Списъкът на Шиндлер“ и много други.

Билети за концерта, част от световното турне на талантивите музканти, може да закупите в касите на EASYPAY, EPAYGO.BG, OMV, THE MALL и EVENTIM.BG на цена от 50 до 110 лв.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

59994

1

Red or Dead

26.06 2017 в 12:59

Абе не знам защо, ама на мен цялата тази 'новина' ми се види откровено като продуктово позициониране, а 2 младежи откровено не са никакви новатори, или казано накратко - нищо ново под слънцето...