Водещите медийни групи в САЩ планират да похарчат $115 милиарда за телевизионни и кинопродукции през 2022 г., съобщава "Файнейшъл таймс", позовавайки се на собствени изчисления за планираните разходи на компаниите, направени въз основа на оповестени корпоративни данни и отчети на анализатори.
В анализа, включващ "Уолт Дисни къмпани", "Комкаст", "УорнърМедиа" и "Амазон", обаче не са отразени спортните събития, които ще бъдат излъчвани през следващата година, което означава, че сумата може да достигне до баснословните $140 милиарда.
Разходите на "Уолт Дисни къмпани" за нови филми и телевизионни програми ще достигнат $23 милиарда, а инвестициите за стрийминг услугата "Дисни+" (Disney+) ще нараснат с 35-40% през 2022 г. според оценката на банка "Морган Стенли" .
Платформата "Нетфликс" (Netflix) възнамерява да похарчи над $17 милиарда идната година, което е с 25% повече от 2021 г.
Огромните разходи, които предвиждат компаниите-мастодонти на филмовата индустрия, са свързани с пандемията и произтичащото от нея забавяне на увеличението на броя на абонатите на стрийминг услугите.
От "Нетфликс" отчитат по-малкото заглавия в програмата заради закъсненията при снимането на филмите, дължащи се на пандемията от коронавируса. Този проблем, според представители на една от най-големите стрийминг платформи, се отразява отрицателно на цялата индустрия.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Ловец простреля 22-годишен младеж край Самоков
ГЕРБ и ''Демократична България'' продължават преговорите и утре
БАБХ: Резултатите от лабораторията в Монпелие са категорични - има чума във Велинград
Защо сега се иска имунитетът на Бориславова: Едва сега излязла експертиза в прокуратурата