Авиокомпанията Wizz Air излезе с официална позиция по повод настояването от страна на Главна дирекция „Гражданска въздухоплавателна администрация“ спешно да организира план за действие с превантивни мерки срещу закъсненията и отмяната на полети.
От началото на 2023 г. досега в ГД ГВА са получени над 500 жалби от пътници на Wizz Air, а над 200 от тях не са били обработени от авиокомпанията. Само през месец юли 2023 г. на международните летища в България са регистрирани 38 отменени полета, а други 69 са изпълнени с повече от 2 часа закъснение.
"Wizz Air си сътрудничи активно с българските власти и уверява, че се стреми да поддържа най-високите стандарти за удовлетвореност на своите клиенти. През миналото лято авиокомпанията бе изправена пред различни предизвикателства, които засегнаха авиационната индустрия, и съответно предприе значителни мерки за подобряване на резултатите си тази година. Wizz Air увеличи броя на самолетите и добави допълнителни резервни самолети, направи промени в работните часове на екипажите спрямо законовите норми и добави повече време между полетите, за да се повиши гъвкавостта на разписанието", заявяват от нискотарифния превозвач.
Според Wizz Air тези усилия са довели до по-успешно и точно изпълнение на полетите тази година в България, като резултатите са над средните спрямо основните конкуренти на компанията.
"Тази година авиокомпанията регистрира повече полети в графика си, като 99,38% от тях са били успешно изпълнени от и до България. Отменените полети са били предизвикани от непредвидени обстоятелства, причинени от фактори, които често са извън контрола на авиокомпанията, като например пожарът на летище Катания, стачки в индустрията, ограничения от Контрол на въздушното движение, метеорологични условия и предизвикателства във веригата за доставки. Wizz Air полага системни усилия да сведе до минимум закъсненията и внезапните промени в полетния си график, които биха могли да нарушат плановете за пътуване на пътниците", посочват от дружеството.
Също така от Wizz Air твърдят, че се отнасят много сериозно към обратната връзка и получените жалби от пътници, като почти всички, които са били подадени директно на уебсайта на авиокомпанията от български пасажери, се разглеждат в рамките на 2 седмици, благодарение на удобния и автоматизиран процес.
Wizz Air се ангажира да работи заедно с Гражданската въздухоплавателна администрация и екипът на авиокомпанията ще насочи усилията си към разрешаване на всички натрупани жалби, на които преди това не е било отговорено поради технически проблем, добавят от лоу кост превозвача.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
615
2
11.08 2023 в 18:04
123
1
11.08 2023 в 17:24
Последни коментари
Д-р Мазникуров
Украйна съобщава, че ситуацията на фронта се влошава
Козин Човков
''Ако едно прасе се снима до Зеленски, то не спира да бъде прасе''
781000
Украйна съобщава, че ситуацията на фронта се влошава
ob1
''Ако едно прасе се снима до Зеленски, то не спира да бъде прасе''
ob1
Борисов не е в положение да поставя условия, заяви Асен Василев
alfakentavur
Украйна съобщава, че ситуацията на фронта се влошава