VIVACOM получи отличие в престижния конкурс Employer Branding Awards 2019, който се организира от b2b Media и отличава успешните работодатели в страната.
Компанията беше наградена в категория „Employer Branding Video”, която цели да отличи клип, промотиращ работодателския бранд или комуникира стратегии и кампании на бизнеса, свързани с постигане на HR целите на компанията.
VIVACOM спечели авторитетното жури с поредицата си модерни и иновативни видео обяви за набиране на кадри в различни звена на компанията. Телекомът, който е и един от най-големите работодатели в страната с над 5 000 служители в цялата страна, постоянно прилага нови и атрактивни начини за привличане на служители с голям потенциал и желание за работа в динамичния свят на технологиите. В рамките на 1,5 минута видео обявите представят по достъпен и интересен начин съответната позиция, така че кандидатите да придобият ясна представа как преминава един работен ден и какви са ежедневните предизвикателства. Видео визитката дава реална представа за работната среда, приятелската обстановка и екипа, който очаква новите си попълнения.
VIVACOM използва нестандартния формат за подбиране на кадри от края на миналата година, а резултатът е амбицирани и мотивирани ново-постъпили служители, с ясни очаквания за служебните ангажименти.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)