VIVACOM получи отличие в престижния конкурс Employer Branding Awards 2019, който се организира от b2b Media и отличава успешните работодатели в страната.
Компанията беше наградена в категория „Employer Branding Video”, която цели да отличи клип, промотиращ работодателския бранд или комуникира стратегии и кампании на бизнеса, свързани с постигане на HR целите на компанията.
VIVACOM спечели авторитетното жури с поредицата си модерни и иновативни видео обяви за набиране на кадри в различни звена на компанията. Телекомът, който е и един от най-големите работодатели в страната с над 5 000 служители в цялата страна, постоянно прилага нови и атрактивни начини за привличане на служители с голям потенциал и желание за работа в динамичния свят на технологиите. В рамките на 1,5 минута видео обявите представят по достъпен и интересен начин съответната позиция, така че кандидатите да придобият ясна представа как преминава един работен ден и какви са ежедневните предизвикателства. Видео визитката дава реална представа за работната среда, приятелската обстановка и екипа, който очаква новите си попълнения.
VIVACOM използва нестандартния формат за подбиране на кадри от края на миналата година, а резултатът е амбицирани и мотивирани ново-постъпили служители, с ясни очаквания за служебните ангажименти.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Far Rider
Руснаците с важен пробив в Донецка област, превзеха Очеретино
nms
Полша е готова да помогне на Украйна да върне мъжете в наборна възраст
Mladen900
8 от ПП-ДБ и 6 от БСП не дойдоха в НС за кворум за оставката на Желязков (обновява се)
демотиватор
Полша е готова да помогне на Украйна да върне мъжете в наборна възраст