VIVACOM запазва лидерска позиция на българския телеком пазар, отчитайки най-големи общи приходи за първото тримесечие на тази година - 223 млн. лв.
Компанията отбелязва 5.6% ръст спрямо същия период на 2017 г.
Въпреки силно конкурентната среда, VIVACOM реализира стабилен ръст и в коригираната EBITDA от 11.6% до 86 млн. лв.
Компанията увеличава приходите от мобилни услуги и в края на март 2018 г. постига близо 30% пазарен дял с общ брой клиенти на мобилни услуги над 3 048 000. От тях 89% са на абонаментен договор.
Делът на приходите от мобилен интернет в общите приходи от мобилни услуги продължава да се увеличава, като през първото тримесечие на 2018 година достига 41% спрямо 34% за същия период на 2017 г. Принос за положителната тенденция има разширяването на покритието на 4G мрежата на телекома до 99% от населението, измерено от GWS.
VIVACOM е оператор номер 1 в предоставянето на най-модерната телевизионна услуга – интерактивна телевизия (IPTV). 47% от общо 451 000 клиенти с абонамент за платена телевизия към края на първо тримесечие на 2018 г. са избрали интерактивната телевизия, което представлява ръст от 4 процентни пункта спрямо същия период на предходната година.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Холандските патриотари опитаха да ни спрат за Шенген в последния момент
Shell ще проучва за нефт и природен газ в българската зона на Черно море
Русия обяви, че Украйна е изстреляла 6 ракети ATACMS по военно летище в Таганрог
Депутатите създадоха временни комисии за проблемите с безводието и огнищата на чума