От 18 милиона през 2018 на 180 милиона долара през 2019 е увеличен бюджетът за реклама на Турция като туристическа дестинация, предаде "Хюриет".
Десетократното повишение на разходите за реклама е съпроводено и от създаването на нова ресорна агенция, съобщава министърът на културата и туризма.
“През 2018 година бюджетът ни за промотиране на Турция бе $18 млн. Тази година го повишихме на 180 милиона, а ще се увеличава и още с разрастването на туристическия сектор. Ще провеждаме повече рекламни кампании и ще водим повече туристи", коментира министърът на туризма Мехмет Нури Ерсой.
По думите му брандирането на страната е ключово за туризма, рекламата е от съществено значение и в сектора трябва да се работи на добро професионално ниво.
Телевизионна реклама на страната ще бъде пусната в 20 държави. Агенцията е подписала договор с "Нешънъл джиографик" за производство на три филма, които да покажат красотата на Истанбул и анадолските градове, казва още Ерсой.
Министърът посочва, че епидемията от Covid-19 няма как да не засегне и туризма в страната, макар там все още да няма потвърден случай.
“Ефектът от коронавируса ще започне да отшумява през април-май. Очаква за юни цифрите в туризма да достигнат нивата от юни 2019. До юли секторът ще се възстанови напълно. Очакваме, че загубите ни ще са под средните в световен мащаб. Планираме бързо възстановяване. Предпазните мерки, взети по време на кризата, ти се отблагодаряват след това", добавя министърът.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
pisnamiotmutri
Влизането в Шенген е близо, австрийското вето за България и Румъния пада през декември
baba Yaga
Кючюк реагира на изключването му от ДПС: Пеевски e като едноличен търговец и диктатор
baba Yaga
Домашен арест за Димо Алексиев. Актьорът се извини, че е действал глупаво и самонадеяно
Владè
Нарязаната с макетно ножче поиска насилникът да бъде пуснат на свобода