JTI България реализира комуникационна кампания, която има за цел да напомни на потребителите на тютюневи продукти да изхвърлят правилно филтрите им след употреба – на предназначените за това места. Кампанията се реализира през ноември и декември 2023 г. в радиоефира и социалните мрежи.
Кампанията апелира за отговорно потребителско поведение като дава примери за реални ситуации, в които попадат потребителите на тютюневи продукти. Посланията в кампанията са базирани на ситуациите от ежедневието ни и на някои от често срещаните случаи, в които виждаме неправилно изхвърляне на филтри от цигари или други тютюневи изделия – например на тротоара, в парка или градинката, на плажа, или през прозореца на колата.
„Според проучване, направено в Европейския съюз, средно три от десет филтъра от тютюневи продукти се изхвърлят неправилно. Но не ни е нужна точна статистика, за да бъдем по-отговорни спрямо средата, в която живеем. Да изхвърлиш цигарения филтър правилно е толкова малко усилие, а резултатът от него е мигновен.“, коментира Мáртон Патаки, управител на JTI България.
Комуникационната кампания под наслов „Ти ли ще ми кажеш?“ се осъществява от Джапан Табако Интернешънъл България (JTI България) в изпълнение на чл. 23 от Наредба за намаляване на въздействието на определени пластмасови продукти върху околната среда.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Планът на Тръмп за мир не е един, а три, и в нито един Украйна не влиза в НАТО
Знакова къща в София отива в историята, разрешиха строеж на 7-етажен блок
Планът на Тръмп за мир не е един, а три, и в нито един Украйна не влиза в НАТО
Иде 9-и исторически провал в НС: ГЕРБ и ПП-ДБ се изпокараха, а дебатът дерайлира (на живо)