Ryanair отмени 22 полета между София и Лондон

OFFNews Последна промяна на 19 септември 2017 в 08:53 13111 1

Ryanair публикува на сайта си пълен списък на отменените си полети до 28 октомври. Проблемът се дължи на недостиг на пилоти в нискотарифния превозвач, заради объркан график на отпуските им.

От списъка става ясно, че ще бъдат засегнати и клиенти на компанията у нас. Отменени са 22 полета по дестинацията София до Лондон и обратно в дните четвъртък и събота.

От компанията посочват, че през следващите 6 седмици са отменени до 50 полета на ден, които представляват едва 2% от всички обслужвани дестинации.

В четвъртък 21 септември са отменени полетите с номера FR9961 от лондонското летище Станстед до София и обратния полет FR9962 от София за Станстед.

На 28 септември също отпадат и полетите FR9967 от Станстед до София и FR9968 от София за Станстед. Същите полети няма да бъдат изпълнени и на 5 октомври, 12 октомври, 19 октомври и 26 октомври.

На 30 септември, 7 октомври, 14 октомври, 21 октомври и 28 октомври няма да се изпълняват полетите с номера FR9967 от Станстед до София и FR9968 от София до Станстед, Лондон.

Ryanair предлага на клиентите си безплатно да резервират друга дата на полет или да си получат обратно парите. И в двата случая обаче при отмяна на полет по вина на авиокомпанията, какъвто е случаят, засегнатите могат да поискат обезщетение по европейските авиационни правила. Това е в сила, ако клиентът не е бил уведомен поне две седмици преди датата на полета за отмяната му. 

Според еврорегламента при полети на кратко разстояние обезщетението е 250 евро, за полети на средно разстояние сумата е 440 евро, а за дългите полети компенсацията е 600 евро.

Пълен списък на отменените полети на Ryanair може да намерите тук.

Ryanair вече е изпратила писма до 400 000 пътници, с които ги уведомява, че полетите им са отменени. По този начин компанията най-накрая извади от неизвестността 18 милиона души, които вече са си закупили билети, но досега не знаеха дали плановете за пътуването им няма да бъдат сринати из основи.

Главният изпълнителен директор Майкъл О'Лиъри се извини на клиентите на компанията за "бъркотията, която сами си направихме". Той обясни, че компанията е приготвила около 25 милиона евро за обезщетения на засегнатите.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

8298

1

kamborev

19.09 2017 в 10:23

Надявам се сега, всички пътници да си искат обещетенията. От авиокомпанията трябва да паднат малко на земята и да започнат да работят за пътниците и персонала си, а не само за собствените си облаги!