Започва популяризирането зад граница на традиционни български продукти. Лютеницата, конфитюрът от рози, шипковият мармалад, компотът от праскови и печената белена капия ще бъдат рекламирани в Европа.
Идеята е разработена от фонд „Освободете вкуса”, а договорът е по третата национална промоционална програма. Той бе подписан днес между Държавен фонд „Земеделие” (ДФЗ) и Съюзът на преработвателите на плодове и зеленчуци в България.
Програмата е насочена към пазарите на Германия, Полша и Румъния и е на стойност близо 3 млн. евро за тригодишния период на изпълнение. Очаква се български продукти да бъдат рекламирани с телевизионни клипове, статии в печатни издания и презентации в специализирани панаири и изложби. По този начин ще се стимулира и увеличи на преработените плодове и зеленчуци. Половината от бюджета на проекта се финансира от ЕС, 30% са съфинансиране от ДФ „Земеделие”, а бенефициентът осигурява 20% от средствата.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Пеевски оглави еднолично ДПС. Партията е с нов устав, няма вече ''почетен председател''
Путин разговаря на четири очи с премиера на Словакия Роберт Фицо
Тръмп: В САЩ ще има само два пола - мъжки и женски
Орбан: Унгарската компания MOL иска да купи рафинерията на ''Лукойл'' в Бургас