Започва популяризирането зад граница на традиционни български продукти. Лютеницата, конфитюрът от рози, шипковият мармалад, компотът от праскови и печената белена капия ще бъдат рекламирани в Европа.
Идеята е разработена от фонд „Освободете вкуса”, а договорът е по третата национална промоционална програма. Той бе подписан днес между Държавен фонд „Земеделие” (ДФЗ) и Съюзът на преработвателите на плодове и зеленчуци в България.
Програмата е насочена към пазарите на Германия, Полша и Румъния и е на стойност близо 3 млн. евро за тригодишния период на изпълнение. Очаква се български продукти да бъдат рекламирани с телевизионни клипове, статии в печатни издания и презентации в специализирани панаири и изложби. По този начин ще се стимулира и увеличи на преработените плодове и зеленчуци. Половината от бюджета на проекта се финансира от ЕС, 30% са съфинансиране от ДФ „Земеделие”, а бенефициентът осигурява 20% от средствата.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)