Райфайзенбанк пуска карти под формата на гривни, ключодържатели и стикери

Последна промяна на 01 ноември 2017 в 12:00 2394 0

Снимка Райфайзенбанк

Райфайзенбанк (България) ЕАД представи днес новите си аксесоари за плащане, обновения си сайт, който улеснява интернет банкирането, и променения си корпоративен сайт.

Целта на промените е да улеснят ежедневието на клиентите, като им пестят време и улесняват разплащанията.

Те включват нови аксесоари за плащане към кредитна карта RaiCARD Fix  - гривна, ключодържател, в които са вградени безконтактни микрокарти, или карта-стикер, която може да се залепи например на телефона.

По данни, цитирани от представители на банката, 74% от включените в допитване използват безконтактни карти, защото плащат по-лесно и по-удобно обслужване, за 68% водещ мотив е бързината.

98% от клиентите на Райфайзенбанк работят с безконтактни карти, а до края на годината процентът ще е 100.

Микрокартата за поставяне в аксесоар и карта-стикерът се издават като допълнителни карти към основната RaiCARD Fix, а покупките с нея трупат точки, които могат да бъдат обърнати в пари.

Аксесоарите имат ПИН и валидност. При плащания на стойност над 25 лева, се изисква въвеждането на ПИН.

При всяка транзакция клиентите получават безплатно SMS и имейл известяване.

Една от основните актуализации в сайта е свързана с интернет банкирането Райфайзен ОНЛАЙН. Една от новостите, например, е възможността за плащане на битови сметки, както и да си направи абонамент и те да бъдат плащани автоматично, при издаването им, без титулярът да трябва да прави отделно нареждане.

През август завърши редизайнa на сайта на Райфайзенбанк като навигацията вече е максимално опростена и интуитивна. Обновен е начинът за кандидатстване за кредитна карта и студентски кредит, добавени са онлайн форми за запитване за различни банкови продукти, а клиентите могат да пресметнат каква ще бъде месечната им вноска за всеки един от кредитите, които банката предлага чрез новите кредитни калкулатори.