Правителството в оставка раздало пари за реклама в последните дни от мандата

Последна промяна на 14 февруари 2017 в 13:28 3967 2

Правителството в оставка раздало пари за реклама в последните дни от мандата

Бившите министри на регионалното развитие и на околната среда и водите Лиляна Павлова и Ивелина Василева са разрешили сключването на договори за популяризиране на европейските програми в последните дни на мандата на кабинета "Борисов 2". Това става ясно от справка на договорите, сключени в изпълнение на Годишните планове за действие на програмите за програмен период 2014-2020 година, съобщава БГНЕС.

Седем договора за популяризиране на напредъка по Оперативна програма "Регионално развитие" са сключени на 20 януари 2017 г., седмица преди Лиляна Павлова да сдаде министерския кабинет в Министерство на регионалното развитие и благоустройството. Бенефициенти са седем радио-компании, а сключените договори са за суми между 11 000 и 33 000 лв. Девет договора са сключени от Управляващия орган на Оперативна програма "Околна среда" през месец декември 2016 г. Пет от договорите са за информационна кампания в регионални телевизии и са на незначителна стойност. 115 000 лв. са предоставени на фирма, която е доставила сувенири и рекламни материали. 17 997 лв. е получила певицата Поли Генова за участие в рекламната кампания на МОСВ "Яко е да си еко". Певицата бе сред музикантите, които участваха в предизборната кампания на кандидат на ГЕРБ за президент Цецка Цачева.

Ръководеното от Ивелина Василева е сключило още 10 договора за популяризиране на ОПОС в края на ноември 2016 г. В края на ноември 2016 г., когато оставката на кабинета “Борисов 2” вече беше факт, бившият земеделски министър Десислава Танева е сключвала договори за популяризиране на европейската програма за развитие на селските райони. Като безспорен рекордьор по сключване на “медийни договори” в края на октомври и ноември 2016 г. се очертава Оперативна програма “Иновации и конкуретноспособност”, ръководена от бившия икономически министър Божидар Лукарски. 21 договори по ОПИК са сключени 10-15 дни преди провеждането на първия тур на президентските избори. В края на ноември Управляващия орган на ОП “Иновации и конкурентноспособност” сключва договор за 177 000 лв. за рекламни материали и сувенири.

За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

6321

2

Нострадамус

14.02 2017 в 15:57

Правителството в оставка начело с премиера КРАДЕШЕ до последния ден като за световно!

5852

1

мнение от IP

14.02 2017 в 14:09

Обяснете ми, моля ви, какви са тези сувенири за популяризиране на европейски програми. Никак не мога да си представя на кого му е нужно това! (освен на взимащите парите)