Лектор на деветото издание на семинар Интернет маркетинг с нулев бюджет ще бъде онлайн предприемачът и истински маркетинг виртуоз - Борил Богоев.
Ето какво сподели той преди обучението на 3-ти юни:
“Съдържанието е много мощен фактор за предразполагане на потенциалните клиенти, за изграждане на авторитет и за генериране на продажби. То буквално е златно за нас”.
Ключовите моменти при създаване на златно съдържание:
1. Аудитория: Да знаем за кого пишем, да го познаваме и да пишем за него. Не можем да имаме просто "хубаво съдържание" за всеки.
2. Цел: Да знаем какво искаме да постигнем с това съдържание. Да продадем? Да убедим? Да предразположим?
3. Формат и структура: Да изберем дали съдържанието да бъде блог пост, доклад, електронна книга, видео, инфографика. Всеки от форматите има специфични изразни средства и особености.
4. Тайминг: Трябва да изберем добре момента, в който представяме това съдържание на аудиторията, така че да постигнем желания ефект.
5. Канал за комуникация: И, разбира се, важно е внимателно да изберем канала за комуникация - блог, социални мрежи, имейл - за да достигне съдържанието ни до целевата аудитория.
Какво още ще сподели Борил ще научим на 3-ти юни в Essence Center, София.
До 2 юни е активна и промоция за регистрация на 2-ма души - регистрирайте втори участник със „Стандартен билет“ и ще получите 50% отстъпка от цената на неговия билет.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
14.08 2015 в 13:53
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Последни коментари
Д-р Мазникуров
Тръмп номинира Робърт Кенеди-младши за здравен министър
Mumko
Условни присъди за двама души след изборния скандал ''Чичо Цено, кой номер''
yoghurt
Радев за Пеевски: Тази наглост на стероиди няма да се осъзнае или да изчезне от само себе си
yoghurt
Влизането в Шенген е близо, австрийското вето за България и Румъния пада през декември
Човека
Кючюк реагира на изключването му от ДПС: Пеевски e като едноличен търговец и диктатор