

Минималната работна заплата ще бъде 1213 лв. (620,20 евро) от 1 януари 2026 г., реши правителството.
Размерът ѝ ще се повиши с 12,6% или със 136 лв. спрямо сегашната ѝ стойност. Минималната часова работна заплата ще достигне 7,31 лв. (3,74 евро).
По данни на Националния статистически институт назначените на минимално възнаграждение по трудов договор и пълно работно време към второто тримесечие на 2025 г. са около 456 700 души.
Увеличението на най-ниското възнаграждение за труд ще повиши с 12,6% и заплащането на около 83 000 лични асистенти, които се грижат за деца и пълнолетни хора с увреждания.
Ще нараснат и заплатите на близо 30 000 работещи в социални услуги, които се финансират от държавата, на професионалните приемни семейства, както и на всички работещи по програми и мерки за заетост, финансирани от бюджета.
Следете новините ни в :


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Манолова дава още 1 търговска верига на КЗК
Руският посланик в САЩ Александър Дарчиев почина внезапно
Иран заплаши с удари по американски бази в Европа
За първи път ВСУ взе в плен индонезиец, воюващ на страната на Русия