GreenPoint предизвика големите компании със специална пратка

Логистичната компания стана “VISIONARY partner” на TEDxVitosha

OFFNews 10 ноември 2022 в 15:04 14654 0

На 7 ноември логистичната компания GreenPoint изпрати 20 пратки на компании, лидери в своя сектор, за да повдигне въпроса за зелената кауза.

Снимка GreenPoint

На 7 ноември логистичната компания GreenPoint изпрати 20 пратки на компании, лидери в своя сектор, за да повдигне въпроса за зелената кауза.

На 7 ноември логистичната компания GreenPoint изпрати 20 пратки на компании, лидери в своя сектор, за да повдигне въпроса за зелената кауза. Специалните пратки съдържаха бяла ръкавица, с която GreenPoint буквално и метафорично „хвърлиха ръкавицата“ с надеждата, че получателите ще я „поемат“ и ще се включат в активния дълъг път на опазването на околната среда. Освен ръкавицата, пратката съдържаше и покана към събитието ТEDxVitosha Countdown на 9 ноември, на което GreenPoint беше „Visionary partner“.

Тематичното събитие ТEDxVitosha Countdown е част от глобална инициатива на TED, която цели да даде гласност на сериозният проблем с настоящата екологична ситуация и да намери решения за борбата с климатичните промени, да намали емисиите от парникови газове и да помогне на околната среда по всеки възможен начин. Впечатляващи имена като Мария Жекова, Франсоа-Александър Бертранд, Лука Чиковани, Халид Ибрахим Емара, Роберто Санторели, Деян Духалов, Тони Макмъри влязоха в ролите на лектори и изказаха личните си позиции пред присъстващите.

Още на входа пред хотел Millennium, където се проведе събитието, GreenPoint показа, че хуморът е интегрална част в комуникацията на екологичната кауза. Гостите бяха посрещнати от „зеления инспектор“ на компанията, който ги развесели с пантомима, посветена на качеството и смисъла в логистиката без вредни емисии. Така присъстващите бяха въведени в сериозността на каузата по лек и забавен начин, потвърждаващ статута на „Visionary partner“ на GreenPoint.

Подкрепяйки важната кауза, GreenPoint си партнира с организаторите за това издание на ТEDxVitosha и приготви характерния за компанията щанд с ябълки за гостите. Пред щанда бяха оставени хартиени и найлонови торбички, а гостите сами трябваше да изберат в какво ще приберат плодовете. По този начин компанията отново показа, че при наличието на избор между хартия и найлон, в повечето случаи хората решават в полза на устойчивия вариант – хартията.

„За нас е чест да подкрепим едно международно събитие, което поема активни действия в посока едно по-чисто, по-устойчиво и по-зелено бъдеще за нас и нашите деца. Само между 2019 г. и 2021 г. 178 хиляди души са загубили живота си заради мръсния въздух и това е повече от достатъчно, за да ни накара да положим усилие, да си подадем ръка, да направим естествения избор и да изберем зелената алтернатива“, заяви Цветанка Фратева, главен изпълнителен директор GreenPoint.

    Най-важното
    Всички новини
    Най-четени Най-нови
    X

    Тодор Живков - герой в италиански филм за Берлингуер