БДЖ продаде билетите, пътниците се качиха и се оказа, че няма такъв влак

Светослав Метанов Последна промяна на 12 декември 2017 в 10:35 24817 2

Получаващите многомилионни субсидии от нашите данъци БДЖ продължават да се грижат за доброто настроение на всички българи, които не се возят с тях.

Поредната смехория с марка "БДЖ" е от неделя.

На Централна гара е композиран влак от София за Копривщица. Билетите са продадени, композицията е композирана на коловоз, пътниците се качват, даден е дори изходен сигнал влакът да заминава и... О, чудо, оказва се, че такъв влак в новото разписание на новия жп превозвач НЯМА.

Шокираните пътници са свалени и пратени в чакалнята с обяснението, че въпросният влак с номер 30171 ще се движи само сезонно от март месец, но не и сега.

"Пътниците, закупили билети в неделния ден за пътнически влак № 30171 от София за Копривщица, бяха пренасочени и обслужени от друг влак. Причината за създалата се ситуация е допусната техническа грешка във връзка с влизането в сила на новия График за движението на влаковете в същия ден", обясниха от жп компанията пред OFFNews.

Хората с билети били качени на бърз влак № 3693 от София за Златица, който пък вече не бил бърз, защото спирал на допълнителни спирки, за да обслужи пътниците според разписанието на пътническия влак.

"Ръководството на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД се извинява на своите клиенти за допуснатото недоразумение и предприема действия за извършване на мащабна проверка по случая и търсене на дисциплинарна отговорност от извършилите съответния пропуск служители", заявиха още от компанията.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

4007

2

tony79us100

12.12 2017 в 20:19

И в БДЖ работят хора и там се управлява от политици. Ако си мислите, че някъде железниците не са субсидирани - лъжете се. Това е сектор със значение за националната сигурност.

8860

1

newfoundland

12.12 2017 в 19:30

Поредните недоразумения на БДЖ, където наистина трябва огромна промяна.