31-те награди на Art Directors Club of Europe бяха раздадени на специална онлайн гала на 15 декември. Журито, съставено от 54 специалисти от 20 европейски държави – в това число и трима творчески директори от България, отличи 376 рекламни форми и кампании от общо 874 заявки.
Serviceplan Germany грабна престижната награда Grand Prix за кампанията "The Wish".
Рекламни форми и кампании на агенции–членове на БАКА бяха наградени с 3 сребърни и 6 бронзови статуетки. Това са кампании, чийто творчески потенциал също впечатли журито на ФАРА 2022 по-рано тази година.
Наградите на ADCE, които ще отпътуват за България, са за:
• HUMAN – сребро за Hate song в категория Film & Audio: Craft – music and sound, и бронз за Избори, отново. в категория Integrated & Innovation: Integrated Campaigns for commercial brands
• proof. – сребро за #choosetovote в категория Brand Experience: PR / Events, бронз за Справедливово в категория Print & Outdoor: Craft – Photography и бронз #unseetheprejudice в категория Interactive & Mobile: Social Media Campaigns
• Noble Graphics – сребро за Помощ на зелен кон в категория Integrated & Innovation: Integrated Campaigns for commercial brands
• guts&brainsDDB – бронз за Битката за сметката в категория Film & Audio: Online Videos
• NEXT-DC – бронз за Melba – Sofia Design Festival 2021 | visual identity в категория Design: Corporate Brand Identity
• All Channels – бронз за Cohones Black to the Bones в категория Design: Packaging
Четири специални отличия на ADCE Awards отидоха при кампании от Украйна, Испания и Италия.
• ADCE European Star – Johannes Newrkla Award — "Motherland Pride" на Saatchi & Saatchi Ukraine
• ADCE Genius Loci Award — "Khortytsia – the island of a mystery" на Bickerstaff.734
• ADCE Green Star Award — "Bihar, choosing tomorrow" на Llorente & Cuenca
• New ADCE Equal Star Award — "The DiscovHery Billboards" by ACNE
Пълния списък с печеливши кампании можете да намерите тук.
Българската асоциация на комуникационните агенции е член на Art Directors Club of Europe, като това дава възможност на победителите и финалистите от фестивала ФАРА да участват в ADCE Awards.
За първа година България имаше свои представители сред журито на ADCE 2022: Ангел Искрев – Творчески директор, proof. в категория Brand Experience; Константин Трендафилов – Партньор & Творчески директор, Human Agency в категория Film & Audio; Момчил Захариев – Творчески директор, NEXT-DC в категория Integrated & Innovation.
Информация за ADCE Awards, наградените кампании и дейността на организацията може да бъде намерена на http://www.adceurope.org
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Танас
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)
Деспин Митрев
Бивш депутат на ИТН внезапно оглави партията на Божков
Деспин Митрев
Румъния влиза в Шенген на 1 януари, увери премиерът Чолаку
Johnny B Goode
Русия за първи път изстреля междуконтинентална балистична ракета по Украйна (снимки, обновява се)