Движението в участъка от Южната дъга на Софийския околовръстен път между ж.к. “Младост” и Горубляне се спира от днес до 10 септември заради изграждането на нов надлез. С темповете, с които работят строителите, обектът може да бъде завършен предсрочно и движението по него да бъде пуснато по-рано, заяви председателят на Управителния съвет на Агенция “Пътна инфраструктура” Георги Терзийски пред Нова телевизия.
Отсечката между ж.к. “Младост” и Горубляне се затваря за реконструкция на трасето и разрушаване на надлез на 40 години, който е изчерпал своята годност и е опасен. На негово място ще бъде изградено ново модерно съоръжение, което да отговаря на габарита на проекта. Ще има по три ленти във всяка посока на движение, две локални платна и тротоари, общ габарит 46 метра, посочи Терзийски.
Той подчерта, че по договор срокът за завършване на проекта за разширението на 6-километровия участък от Софийския околовръстен път между ж.к “Младост” и АМ “Тракия” е краят на 2021 г.
Председателят на АПИ съобщи още, че строителните дейности на всички обекти се извършват по график независимо от епидемичната обстановка.
“Строителството на е спирало, единственото, което може да ни повлияе и на което ние не можем да влияем, е времето. На АМ “Тракия” ремонтът на петте съоръжения ще завърши до края на юни, но финалните дейности – полагане на хидроизолация и асфалтови дейности, много зависят от това да не вали и се надявам, че времето ще бъде благосклонно”, коментира Терзийски.
Той посочи още, че на АМ “Хемус” ремонтните дейности се извършват поетапно.
"След тунел “Витиня” в посока Варна се работи на две съоръжения, които не са ремонтирани от тяхното изграждане през 80-те години на миналия век. Усилено се ремонтира и тръбата на тунел “Витиня” в посока София и плановете са до края на годината да е готова и да улесним пътуването по магистрала “Хемус” в този участък, каза Терзийски.
Всички дейности по доизграждането АМ “Хемус” в новите участъци се извършвали по график и АМ “Хемус” щяла бъде завършена според поетите ангажименти до 2024 година.
За предстоящата рехабилитация на близо 47 км от второкласния път Русе – Кубрат, председателят на АПИ съобщи, че тя ще бъде финансирана от Оперативната програма “Региони в растеж”.
Процедурите, които АПИ трябваше да извърви, са на финален етап и със завършването им ще може да започнат и ремонтните дейности, които хората очакват, каза още Георги Терзийски.


























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
21509
1
14.06 2020 в 19:47
Pornhub разкри руската братушка: Гледат основно трансджендър порно
Насилник крещял на жена си, докато я пребива: Аз казах ли ти, че ако ме излъжеш, ще те убия
''Зелено движение'' предлага намаляване на възрастта за гласуване от 18 на 16 години
''Зелено движение'' предлага намаляване на възрастта за гласуване от 18 на 16 години
Американски посланик: Европа има нужда от електрошок, много харчи