Движението в участъка от Южната дъга на Софийския околовръстен път между ж.к. “Младост” и Горубляне се спира от днес до 10 септември заради изграждането на нов надлез. С темповете, с които работят строителите, обектът може да бъде завършен предсрочно и движението по него да бъде пуснато по-рано, заяви председателят на Управителния съвет на Агенция “Пътна инфраструктура” Георги Терзийски пред Нова телевизия.
Отсечката между ж.к. “Младост” и Горубляне се затваря за реконструкция на трасето и разрушаване на надлез на 40 години, който е изчерпал своята годност и е опасен. На негово място ще бъде изградено ново модерно съоръжение, което да отговаря на габарита на проекта. Ще има по три ленти във всяка посока на движение, две локални платна и тротоари, общ габарит 46 метра, посочи Терзийски.
Той подчерта, че по договор срокът за завършване на проекта за разширението на 6-километровия участък от Софийския околовръстен път между ж.к “Младост” и АМ “Тракия” е краят на 2021 г.
Председателят на АПИ съобщи още, че строителните дейности на всички обекти се извършват по график независимо от епидемичната обстановка.
“Строителството на е спирало, единственото, което може да ни повлияе и на което ние не можем да влияем, е времето. На АМ “Тракия” ремонтът на петте съоръжения ще завърши до края на юни, но финалните дейности – полагане на хидроизолация и асфалтови дейности, много зависят от това да не вали и се надявам, че времето ще бъде благосклонно”, коментира Терзийски.
Той посочи още, че на АМ “Хемус” ремонтните дейности се извършват поетапно.
"След тунел “Витиня” в посока Варна се работи на две съоръжения, които не са ремонтирани от тяхното изграждане през 80-те години на миналия век. Усилено се ремонтира и тръбата на тунел “Витиня” в посока София и плановете са до края на годината да е готова и да улесним пътуването по магистрала “Хемус” в този участък, каза Терзийски.
Всички дейности по доизграждането АМ “Хемус” в новите участъци се извършвали по график и АМ “Хемус” щяла бъде завършена според поетите ангажименти до 2024 година.
За предстоящата рехабилитация на близо 47 км от второкласния път Русе – Кубрат, председателят на АПИ съобщи, че тя ще бъде финансирана от Оперативната програма “Региони в растеж”.
Процедурите, които АПИ трябваше да извърви, са на финален етап и със завършването им ще може да започнат и ремонтните дейности, които хората очакват, каза още Георги Терзийски.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
15509
1
14.06 2020 в 19:47
Последни коментари
Владè
Дончева: Пеевски беше пробутан на Царя. Той сам се изтегли - щом видя, че няма интерес от НДСВ
Владè
Илхан Кючюк: В ДПС заменихме интелектуалците с хора, които носят гласове в джоба си
Октим
AI след 10 години – за какво трябва да се подготвим?
voododoll
България може да приеме еврото най-рано през 2026 г., според Симеон Дянков
Far Rider
Петков за преговорите: Толкова ли е трудно за ГЕРБ да се откаже от Пеевски?