Акциите на френски компании за алкохол нарастнаха след решението на Китай да не налага временни антидъмпингови мерки на алкохолни напитки от Европейския съюз. Решението дойде след обявено през януари разследване дали производителите на бренди в Китай продават на цени под пазарните, съобщи информационната агенция Ройтерс.
Компаниите Реми Коантро (Rémy Cointreau) и Перно Рикар (Pernod Ricard), чиито акции се увеличиха с над 12%, разчитат на китайския пазар като на един от най-големите за продажбата на бренди. Седемдесет процента от продажбите на Реми са продажби на коняк, а френските производители са най-големият вносител на бренди в Китай.
Френските производители изразиха съмнения към мащаба на обявеното през януари разследване, предполагайки, че фокусът му е по-обширен от вноса на алкохол.
Китай започна разследването, за да изясни дали производителите внасят алкохол от ЕС, който се търгува на цени по-ниски от пазарните за страната. През юни ЕС наложи нови, по-високи мита на произведените в Китай електромобили.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
Терористът на коледния базар в Германия бил противник на исляма
Орбан обвини имиграцията за нападението в Магдебург
PISA: Българчетата са най-функционално неграмотни в Европа. Къде сме година след теста
Орбан: Преминаваме от военно време към ера на мир