Миналата година в рамките на Online Advertising 2017 топ експерти в областта на онлайн рекламата създадоха лист с конкретни и малко познати начини за увеличаване на ефективността на онлайн маркетинг активностите.
Вижте ги:
За стимулиране на онлайн продажбите намаляваме цената на доставката и подтикваме максимално потребителя към плащане онлайн.
Спринт подход – когато имаме ясна и точна представа какво правим и за колко време трябва да сме готови. Метод за управление на хора и процеси, спомагащ да планираме и да предвиждаме в по-конкретни срокове.
Бързина на сайтовете – технически начини за тяхното създаване – АМР версия.
Статичен сайт – много повече предимства пред останалите. Всички системи си имат история и често има проблеми, при статичните обаче такива не съществуват.
Подходът "Тук и сега" - усет за действие в конкретна ситуация. Взимаме дадена идея, за да достигнем до съзнанието на хората и да се позиционираме. Хващаме тренда още в основата му – имейл бюлетин, смяна на профилната снимка и др.
Ремаркетинг на база имейл маркетинг според поведението на потребителите. Динамичен имейл маркетинг. Пуш на потребителя преди извършването на покупка.
При висока конкуренция е добре да не се залага на промоция, ако не сме сигурни, че имаме най-добрата възможна цена.
Автоматичен tool, които изпраща поздравления на всички клиенти за рождени дни, имени дни и празници. Персонализирани съобщения, може и с включена отстъпка за същия ден.
Social selling със социална платформа CRM. Употреба на Tracker, Nimble, NinjaOutreach.
Активна употреба на Messenger ботовете, с цел да свържем всяко едно действие на потребителя. Това важи и за Telegram ботовете.
Бизнес целите и маркетинговото изпълнение трябва да действат в синхрон.
Използване на campaign translate за превод на кампаниите при влизане на нови пазари.
Стимулиране на потребителите да се логват, за да можем да имаме ясна аналитика, тагване с user id.
Взимане на title от Adwords кампании, за да не губим време.
VideoPal – видео pop up.
HTS protocol – hstspreload.org
“В началото да вземем предвид края” или 7-те навика на високоефективните хора. Техника, при която каквото и да правим, трябва да знаем къде и какъв е края и още в началото трябва да сме подготвени, за да няма изненади.
Създаване на цели и планове.
ОА 2018 ще е още по-амбициозен проект:
Повече участници
Повече лектори
Повече практическа информация
Повече нетуъркинг
3 направления — SEO, PPC и eCommerce само с един билет!
Не пропускайте шанса да получите нови знания, да оптимизирате бизнеса си и да научите за най-важното от света на SEO, PPC и електронната търговия.
В момента билетите са на цена от 220 и 260 лв. Използвайте промо код Offnews_E и спестете 5%.
Организатори — Netpeak България и Octopus Events
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари
GB
Доц. Кунчев: Не е нужно бременните да се ваксинират срещу коклюш
GB
Стотици кандидати за българско гражданство от Русия са подали фалшиви документи
Constanza
СРС освободи Димитър Стоянов от ареста
БотоксПутю
Йончева прие номинацията за евродепутат от ДПС