Спряната телевизия 'Русия днес' обжалва решението на европейските държави

OFFNews Последна промяна на 09 март 2022 в 09:48 1259 2

Спряната в Европа руска телевизия "Русия днес" (RT) е подала жалба пред Съда на Европейския съюз срещу решението на Европейския съвет да бъде забранено разпространението й на територията на ЕС.

Това съобщиха от европейския съд, цитирани от "Дневник".

Уточнява се, че жалбата е подадена от името на френскоезичния канал на телевизията, един от няколкото, които бяха включени в списъка със санкции заради руската инвазия в Украйна.

На 1 март ЕС забрани излъчването на "Русия днес" и на "Спутник" на своя територия. Мотивът за решението е, че двете медии се ползват щедро от руска държавна подкрепа и се използват от Кремъл за дезинформация на Стария континент.

Общият съд на висшия европейски съд ще разгледа жалбата. Засега няма подробности за мотивите на ищеца.

Най-важното
Всички новини
Най-четени Най-нови
За писането на коментар е необходима регистрация.
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!

23323

2

Стефан

10.03 2022 в 21:44

Е, не може всички да са честни мислители като комплексираните алкохолици.

-8390

1

Като ръсят фалшиви новини нонстоп да се излъчват в Сибир.