OffNews.bg

Над 60% от българите дават отлична оценка за здравна услуга в мобилното приложение на НЗОК

64 на сто от българите, са дали отлична оценка на здравните услуги, получени от аптеките и от общопрактикуващите лекари в мобилното приложение на НЗОК, преде БТА.

След тях се нареждат денталните лекари, болниците и лекарите специалисти. Далите оценка "добър" на получените от тях здравни услуги са 18 на сто, същият е и процентът на недоволните.

С това приложение, през юни, НЗОК предостави възможност на гражданите да оценят услугите в извънболничната, болничната, денталната помощ, както и в аптеките. Приложението не ангажира потребителите със споделяне на лични данни или данни за лечебното заведение, към което са се обърнали за преглед, изследвания, лечение и др.

Най-много граждани, използвали приложението, са в София, следвани от тези в Шумен, Габрово, Стара Загора и Пловдив.

От НЗОК апелират за по-голяма активност от страна на гражданите, тъй като обратната връзка с тях е от особена важност в стремежа й да подобри качеството на предоставяните здравни дейности.

Приложението ще даде възможност да се покажат проблемните места при оказване на медицинска помощ и да се предприемат необходимите мерки за тяхното коригиране, съобщават от Касата.