Кампания събра над 16 000 лв. за жени с рак на гърдата
Кампанията „За Една от 8 всеки ден“, организирана от Фондация „Нана Гладуиш – Една от 8“, успя да набере сумата от 16 480 лв., с благотворителни търгове, за които редица български звезди предоставиха свой личен сантиментален предмет.
Обединените усилия на всички посланици на инициативата насочиха погледа на обществеността към нуждата от постоянна подкрепа към дамите с рак на гърдата и техните близки - не само в месеца, посветен на темата рак на гърдата, а всеки ден.
Набраните средства ще бъдат използвани за издръжката на Клуба на “Една от 8” - мястото, което осигурява напълно безплатно помощта, от която диагностицираните и техните близки имат нужда докато преминават през лечението и след него – емоционална, психологическа, информационна, практическа и юридическа подкрепа. Клубът и всички негови дейности се финансират изцяло с дарителски средства от индивидуални и корпоративни дарители.
20-те посланици на кампанията „За Една от 8 всеки ден“ прегърнаха темата и успяха да вдъхновят своите фенове да се включат и да помогнат. Един от предметите, които предизвикаха най-голям интерес в благотворителните търгове, беше статуетката от Masterchef на Божана Кацарова, която беше продадена за рекордните 10 000 лв.
Предметите на любимите български лица бяха много лични и изключително сантиментални, вплитащи историята и емоциите на известните личности. Вещи, с които можеш да се разделиш само в името на важна за теб кауза - като един от златните медал на златното момиче Стефани Кирякова и специална плоча от лимитирана колекция на Виктория Георгиева, огледалото, единствен спомен от дядото на Йоанна Темелкова, първата страница от сценария на „Червената Соня“ с подписите на режисьора и главните актьори на филма, дарен от Диана Любенова, тренировъчния колан на Ивет Горанова или тениската, с която Ромина Андонова е получила предложение за брак.
Тези предмети вече имат своите нови горди притежатели, а част от хората ги откупиха само за да ги върнат обратно на стария им собственик.