Ангелкова: Остро осъждаме грубото отношение към туристи
Остро осъждаме всякакви прояви на грубо отношение с туристи, тъй като подобни случаи влияят на имиджа на България. Никакви обстоятелства не могат да оправдаят това, коментира министърът на туризма Николина Ангелкова след като ведомството ѝ направи спешна проверка на хотел "Бест Уестърн ПЛЮС Премиум Ин“ в Слънчев бряг.
Там се разигра грозен скандал, при който управителят на комплекса се опита да изрита туристка от Израел, но се подхлъзна и падна на земята.
След това мобилни групи на Министерството на туризма отидоха на проверка на място заедно с представители на Комисията за защита на потребителите.
На място експертите са установили, че конфликтът и разговорът на висок тон е започнал заради желание на четирима туристи - две жени и две деца да бъдат настанени веднага след пристигането им в 11 ч. и отказ на хотела да го стори преди 14 ч. На място е бил и представител на туроператора и гостите вече са настанени в друг хотел, обясняват от ведомството на Ангелкова.
Представителите на държавата са проверили детайлно документите по резервацията на туристите и твърдо са настояли, че професионализмът изисква уважително отношение към туристите - български или чуждестранни, независимо от ситуацията.
Иначе при документите за категоризация на хотела не са установени нарушения.
От туристическото ведомство припомнят, че туристите - български или чуждестранни, могат да подават сигнали при всякакви съмнения за извършване на неправомерни действия по Закона за туризма на е-mail: nerednosti@tourism.government.bg, както и на телефон – 02/ 90 46 895.