Българският стартъп Rush оптимизира работата на хиляди Shopify магазини по света
Една българска софтуерна компания успя да се превърне в разпознаваемо име в световен мащаб и то – в динамично развиващия се сегмент на електронната търговия. Тя се нарича Rush и развива едноименното приложение за популярната платформа за онлайн магазини Shopify. То оптимизира обслужването на електронните магазини и повишава продажбите им, фокусирайки се върху комуникацията със съществуващите клиенти, реализирането на последващи покупки от тях и по-персонализиран подход.
Ефектът от използването на Rush се измерва в многократно увеличаване на продажбите и интересът към приложението от международни клиенти не закъснява. Към момента вече
над 2700 онлайн магазина,
базирани на Shopify, използват Rush и техният брой продължава да расте.
„Само през 2022 г. нашите дигитални решения са генерирали общо над 400 000 000 долара общ оборот от продажбите и са улеснили над 13 милиона покупки между електронни магазини, афилиейт издатели и стартъпи в областта на хардуера” - споделя Марио Пешев, който съвсем наскоро зае позицията Главен изпълнителен директор на Rush.
Марио е дългогодишен предприемач и един от водещите специалисти в областта на уеб разработката и уеб приложенията у нас. Преди 13 години, започвайки от нулата, той изгражда една от най-влиятелните в света агенции за WordPress разработка – DevriX със стотици клиенти в САЩ, Западна Европа и други региони, включително и сайтове със стотици милиони месечни посетители.
Новото предизвикателство
След като превърна DevriX в разпознаваем по целия свят бранд в областта на WordPress разработката, сега Марио Пешев се включва в екипа на Rush – друг динамичен проект, който вече се налага с бързи темпове на международния пазар. И има защо - приложението за проследяване на поръчки за Shopify и Shopify Plus решава реални проблеми на онлайн търговци от всякакъв мащаб – от новостартиращи и малки фирми, до дропшипъри и големи електронни магазини. Проектът е финансиран от българския фонд за рискови инвестиции Eleven Ventures.
Според проучване на Verte, 91% от клиентите на онлайн магазини активно проследяват своите пратки, като 39% от тях ги проверяват всеки ден. Rush от своя страна поддържа над 1500 куриерски компании и на тази база интегрира в Shopify магазините опция за прогноза каква ще е дата на доставка, както и за реалното време за проследяване на продуктите.
Нови възможности за продажби
“Освен, че спестяваме много часове обслужване на клиентите, Rush генерира на онлайн магазините и до 7% допълнителен месечен приход от продажби на страницата за проследяване на поръчки” - посочва още Марио Пешев. Ръководеният от него екип е фокусиран върху изграждането на дългосрочни партньорства с онлайн магазините.
Клиентите на Rush включват разпознаваеми онлайн магазини и марки от различни държави, сред които Roma Designer Jewelry, Primal Harvest, Brazen Boutique, Design Comfort, Ecletticos и много други. Българският стартъп има силно присъствие в сегментите на дрехите и модата, здравето и продуктите за красота, изкуството, бижутата и аксесоарите, продуктите за дома и други.
Приложението вече се е доказало на международния пазар, а с включването на опитен предприемач като Марио Пешев в екипа се очаква ускоряване на растежа. „Моята мисия е да интегрирам широката мрежа от агенции и фрийлансъри на Shopify, консултанти по оптимизация на конверсиите, партньори за приложения, центрове за изпълнение на поръчки, решения за PR, експерти по маркетинг с влияние - за да приложим многоканален работен процес за растежа на нашите развиващи се магазини” - добавя още новият ръководител на Rush.