OffNews.bg

Кирил Добрев за БСП-лийкс: Това беше маркетингово проучване

 

Доколкото си спомням преди изборите през 2009 г. поръчахме маркетингово проучване за електоралните нагласи, не става въпрос за агитация, каза за OFFNews Кирил Добрев от БСП.

В петък редакцията ни получи документи от кореспонденция между между БСП и частна фирма преди парламентарните избори през 2009 г., която уличава партията в две сериозни нарушения - партийна агитация в деня на вота и използване на личните данни на 2 милиона българи със знанието на БСП.

Твърди се, че преди изборите БСП е наела българска фирма със собственик чужденец, която да й направи колцентър за масова агитация по телефона на избиратели над 55 години. Осигурени са били личните данни на 2 млн. българи над 55 години.

В сигнала се посочва още, че  раззходите по колцентъра с персонал 150 души са били 773 760 лева, а координатор от страна на червената партия е бил Кирил Добрев

Изпратените до медиите файлове са от кореспондеция между Добрев и шефа на фирмата Джонатан Гладуиш  - съпруг на тв водещата Нана и бивш директор “Международни колцентрове” към БТК. 

Не познавам Джонатан Гладиуш и няма как да имам кореспонденция с него, коментира още Добрев.

Той е категоричен, че е ставало въпрос за проучване на електоралните нагласи, което е приключило много преди изборите и със сигурност е струвало много по-малко от 700 хил. лв.

Гладиуш потвърди в петък пред OFFNews, че е работил по такава поръчка на БСП, но също обяви, че кампанията е приключила преди деня на вота.