Иво Прокопиев: Бих помолил Lafka, ако няма крайна нужда, да не рекламира в "Капитал"
Чувствителносттта към рекламата на Lafka във в. "Капитал" е преувеличена. Реклама на Lafka има и в bTV, и в Нова телевизия. Не съм чул, че bTV се е "гушнала с Делян Пеевски". Така съиздателят на "Капитал" Иво Прокопиев коментира пред bTV полемиката около появилата се реклама на Lafka във вестника.
"Имаме основен принцип - много строго разделение между рекламна политика и съдържанието във вестника. Рекламодателите не могат по никакъв начин да му влияят. Винаги е имало рекламодатели, които са си мислели, че могат да го правят. Но редакционната политика на "Капитал" няма да се промени - нито по отношение на Lafka, нито по отношение на Делян Пеевски", заяви Прокопиев.
В отговор на въпрос той заяви, че сумите, с които са платени двете рекламни карета на Lafka, са "незначителни".
"Съвсем незначителен размер са тези суми. Нула цяло, нула и нещо процента от общите приходи", каза той.
"Бих помолил ДПС да не хвали "Капитал" и бих помолил Lafka, ако няма крайна нужда, да не рекламира в "Капитал", призова Прокопиев.
Той коментира още, че "ДПС е холдинг с две крила - политическо и икономическо", от който страдат всички българи. "Това е моделът КОЙ - той съсипва всички институции в държавата", каза още Прокопиев.