Интернет отвя радиото и печата
Интернет отвя радиото, вестниците и списанията и се изкачи до второто място в класацията за най-популярни видове медия у нас. Това сочи проучването на Mediascope Европа, поръчано от Интерактив Адвъртайзинг Бюро България (IAB България). Според данните от изследването българите прекарват по 16 часа седмично в интернет, което поставя Мрежата на второ място след телевизията, която държи вниманието на нашенците средно по 23,2 часа седмично. Радиото, вестниците и списанията остават все по-назад в тази статистика със съответно 11,7 часа, 4,1 часа и 3,7 часа седмично. В европейски мащаб стоенето в интернет на седмична база е 14,8 часа - час и 20 минути по-малко от това в България. У нас 36% от мъжете и 38% от жените използват интернет едновременно с гледането на телевизия. Възрастовата група, която прекарва най-голям процент от времето си в мрежата, докато гледа телевизия, е 16 до 24 години – 48%. 51% от интернет потребителите в национален мащаб пък споделят, че Мрежата им помага да избират по-добрите продукти и услуги, докато за 72% интернет е начин да поддържат връзка с приятели и роднини. 37% от потребителите са на мнение, че интернет е ключов и за поддържането на здравословното си състояние заради съветите и опита, дадени от други хора във виртуалното пространство.