OffNews.bg

VIVACOM и United Group даряват 900 000 лв. за борбата с COVID-19

VIVACOM и United Group даряват 900 000 лв. на Министерството на здравеопазването за овладяване на разпространението на COVID-19 в България.

Средствата ще бъдат преведени в дарителската сметка на Министерството на здравеопазването, открита за подпомагане на лечебните заведения при спешни ситуации. Преди дни министерството обяви дарителска кампания, с която цели да събере 5 милиона лева чрез DMS SOLIDARNOST на кратък номер 17777. Сумата, дарена от VIVACOM и United Group, покрива близо 1/5 от търсените средства, които ще помогнат на ведомството да подсигури най-належащите нужди на болниците в условията на разпространяващата се коронавирусна инфекция.

Водещият независим доставчик на телекомуникационни и медийни услуги за Югоизточна Европа United Group ще направи дарения за справяне с болестта във всички държави, в които оперира. То ще е в общ размер на 3 милиона щатски долара, от който 1.2 милиона в пари и 1.8 милиона – в медицинско оборудване. Групата оперира в Словения, Сърбия, Хърватия, Босна и Херцеговина, Черна гора и Северна Макеония. През месец ноември 2019 г. United Group бе избрана да придобие VIVACOM за 1.2 милиарда евро. Сделката, която е една от най-големите придобивания в региона, е в процес на регулаторно одобрение.

„Заедно можем да помогнем за ограничаване на пандемията, която драстично промени живота на милиони хора, ограничи личните контакти и нанесе удар на световната икономика. Дарението ще подпомогне българската здравна система, лекарите и всички медицински лица, които са на предните позиции в борбата с вируса.“, каза Виктория Боклаг (Victoriya Boklag), главен изпълнителен директор на United Group.

„VIVACOM и United Group осъзнават голямата отговорност, която имат пред обществото в момент, в който сме изправени пред пандемия с такъв мащаб. Ето защо взехме решение да подпомогнем Министерството на здравеопазването в усилията му да осигури всичко необходимо на здравните заведения за справяне със ситуацията. Вярвам, че ще бъдем полезни на цялото общество и ще подкрепим медицинския персонал, който показва безапелационен професионализъм в критичната ситуация“ , каза главният изпълнителен директор на VIVACOM Атанас Добрев.

С дарението от 900 000 лв. VIVACOM и United Group ще допринесат за взимане на необходимите мерки за овладяване на ситуацията и по-скорошното връщане към нормалния начин на живот и работа на обществото.

Това не  е първото дарение на VIVACOM свързано с извънредното положение и борбата с коронавируса. Преди две седмици компанията предостави 500 таблета за дистанционно обучение на Министерството на образованието и науката.

С дарението компанията съдейства за приобщаването на всички ученици и учители към дистанционно онлайн обучение, което извънредното положение наложи. Близо 2000 учители нямат техническа възможност да работят дистанционно, около 70 000 ученици не разполагат с устройства, а част от тях и с интернет, съобщи министърът на образованието Красимир Вълчев.

„В момент, в който цялото обществото е изправено пред сериозни предизвикателства, бизнесът е този, който трябва предприеме действия и да се намеси там, където има нужда от помощ. Заедно можем да осигурим равен достъп на всички деца до дигитално образование. Сега се решава бъдещето. Достъпът до образование е висша ценност и право на всеки и нито едно дете не трябва бъде лишено от него. VIVACOM ще продължи да си сътрудничи с Министерството на образованието“, каза главният изпълнителен директор на VIVACOM Атанас Добрев.

МОН е един от партньорите на VIVACOM в инициативата „Образование 4.0“, която стартира през 2018 година с основна цел въвеждане на дигитално образование в училище. Като част от инициативата бяха популяризирани практики за използване на облачни платформи за обучение и споделяне на ресурси, правене на тестове и оценяването им онлайн и дистанционно, използване на електронен дневник, мултимедийни платформи за учебно съдържание като видео уроци и други предимства, които с технологиите могат да направят учебния процес по-ефективен и полезен.

Благодарение на напредъка на дигитализацията дори по време на извънредно положение учениците в страната могат да имат равен достъп до образование и информационни ресурси и да не отпадат от учебната система.

Освен щедрите си дарения VIVACOM призова клиентите си да си останеат у дома и им предложи различни бонуси - повече минути за разговори, повече телевизионни програми и повече интернет в периода на извънредното положение.

Всички потребители на мобилни услуги могат да активират напълно безплатно:

⬤ Допълнителни 10 000 MB на максимална скорост, с валидност 30 дни

⬤ Всеки уикенд 2000 MB на максимална скорост

Пакетът може да се използва само през уикенда и неизразходваните MB се губят след изтичане на валидността. Тази опция ще е достъпна до 20.04.2020 г.

⬤ Всеки клиент платил месечната си фактура през мобилното приложение My VIVACOM или презаредил предплатена карта ще получи допълнителен пакет от 2000MB на максимална скорост, който може да използва със своя услуга или да подари на близки и приятели

За всички потребители на Сателитна телевизия от VIVACOM телекомът осигури безплатен достъп до 145+ TV канала в периода от 17.03. до 20.04.2020 г.:

○ Всички канали от пакет TV 2L

○ Допълнителен пакет MAX Sport Plus

⬤ За всички потребители на Интерактивна телевизия от VIVACOM бе осигурен безплатен достъп до 230+ TV канала в периода от 17.03. до 20.04.2020 г.:

○ Всички канали от пакет TV XL+ с изключение на каналите от допълнителни пакети HBO&Cinemax и DiemaXtra

○ Канал VOYO Cinema

⬤ За всички потребители на Интерактивна телевизия от VIVACOM бе осигурен безплатен достъп до допълнителни медийни услуги в периода от 16.03. до 20.04.2020 г.:

○ Филмов пакет MAXI с богато съдържание на филмови заглавия в различни жанрове, както за малки, така и за големи

○ Поредицата Disney English за малчугани, които могат да учат английски език с любимите си Disney герои

○ Nickelodeon On Demand и Disney On Demand за децата, които ще са вкъщи и ще могат да гледат любимото си съдържание

○ Discovery On Demand, с каналите Discovery, TLC, Investigation Discovery и Discovery Science, където търсачите на познанието ще могат да се разнообразят със съдържанието от каталога на тези канали.

○ Hustler On Demand