Топлофикация удължи срока за обжалване на изравнителните сметки до края на септември
"Топлофикация София" ЕАД удължи срока за обжалване на изравнителните сметки до 30 септември в изпълнение на препоръката на министъра на енергетиката Теменужка Петкова.
"Дружеството винаги е давало възможност на своите клиенти да изпращат сигнали, жалби и препоръки за подобряване на дейността и комуникацията с потребителите на услугата. Приканваме и сега клиентите, които имат въпроси, свързани не само с изравнителните сметки и общите фактури, но засягащи и други процеси от дейността на дружеството да се обръщат към експертите на "Топлофикация София" ЕАД и след удължения срок за обжалване на изравнителните сметки", пишат от "Топлофикация София".
Дружеството гарантира, че за всеки изпратен сигнал ще бъде извършена проверка и всяка жалба ще получи отговор.
Потребителите могат да подават жалби в Центровете за обслужване на клиенти, както и да използват следните комуникационни канали:
Информационен телефон: 0700 11 111
info_r@toplo.bg