TeleDoc предлага 5000 едноседмични безплатни абонамента за български пациенти в кризата с COVID-19
TeleDoc, един от най-големите доставчици на телемедицина в Източна Европа, възнамерява да се включи в борбата срещу COVID-19 и за тази цел ще предостави 5000 абонамента, всеки валиден за една седмица, така че в случай на нужда български пациенти да могат лесно да се свържат с лекар. От своя страна, лекарите от приложението myTeleDoc могат да се справят с повечето от често срещаните оплаквания, както и да предпишат лекарства, когато това e медицински показанo.
Ситуацията в България с големия брой нови случаи на COVID-19, регистрирани ежедневно, накара представителството на TeleDoc да потърси решение за подкрепа на българските пациенти, в случай че се нуждаят от качествена медицинска консултация. Чрез myTeleDoc пациентите могат безплатно да говорят с лекар, ако възникне медицински проблем, по всяко време на денонощието и отвсякъде.
„Част от визията на TeleDoc е да направи здравето достъпно за всички, затова решихме да предложим 5 000 безплатни едноседмични абонамента на българските пациенти, така че те да могат да се свържат онлайн с лекар по всяко време на денонощието. Ние сме съпричастни със ситуацията в България, затова решихме да предложим нашата подкрепа, за да улесним достъпа до медицински услуги за българските пациенти и да подадем ръка за помощ на българските лекари, които са достойни за цялото ни уважение заради техните усърдни усилия”, заяви Ивайло Петров, изпълнителен директор на TeleDoc за България.
Процесът е лесен. В случай на нужда, за тези, които искат да получат безплатен абонамент за приложението myTeledoc, компанията създаде целева страница. Адресът е следният: https://mailchi.mp/3e6bd0b56c06/covidhelpbg. След като се запишат със своя имейл и собствено име, потребителите ще получат код по имейла. След това те трябва да изтеглят приложението myTeleDoc, да се регистрират и да използват кода. След като приложението бъде настроено, българските пациенти ще имат неограничен достъп до качествени медицински консултации, безплатно, за 7 дни, чрез приложението myTeleDoc.
„В тези трудни времена е необходимо, доколкото е възможно, да си помагаме един на друг. Нещо изключително е, че технологиите ни позволяват да се свържем с лекар, без да ходим до болницата или до кабинета на семейния лекар. Чрез приложението myTeleDoc всеки може да извлече полза от качествените медицински консултации, предоставени от професионалисти от разстояние“, заключи Ивайло Петров.
Специализираната платформа на TeleDoc работи на база заплащане за обаждане и има за цел да обслужва всички основни медицински специалности, с фокус върху медицински консултации и получаване на второ мнение.
Дигиталната услуга предлага многофункционално решение за медицински консултации. Срещу месечна такса MyTeleDoc предоставя достъп до широка мрежа от лекари и позволява на клиентите да говорят с лекар 24/7, независимо от местоположението на клиента. Цената на час за лекар може да варира в зависимост от предпочитанията на потребителите. Така цената за абонамент за един човек е 12 лева на месец, за цялото семейство – 30 лева на месец, а за еднократно обаждане, без абонамент, цената е 10 лева. Абонаментните цени важат само за обажданията до семеен лекар.
С над 50 000 клиенти TeleDoc е една от най-бързо развиващите се приложения за здравни услуги в Европа. Услугата TeleDoc в момента е достъпна в Румъния, България, Албания и Косово и скоро ще се появи на нови пазари.
Приложението може да бъде изтеглено от тук за IOS, от тук за Android, а тук за устройства Huawei.