OffNews.bg

СО с ново мобилно приложение, приемат се и сигнали за нарушители на карантината

Мобилното приложение на контактния център на Столична община е готово. 

„Call Sofiа – Контактен център на Столична община“ може да се изтегли безплатно през Google play и App Store и е достъпно чрез профилите в Google, Facebook или чрез еднократна регистрация. 

С приложението можете да изпращате сигнали, включително и такива за нарушение на противоепидемичните мерки на територията на община. За тях е създадена специална секция ”COVID-19”, съобщи столичният кмет Йорданка Фандъкова във фейсбук.  

През приложението могат да се подават и заявления за доброволческа дейност в борбата с вируса, която е активна през Desktop версията. 

Контактният център на Столична община бе създаден през 2014 г, през него се подават сигнали от неспешен характер, писма, жалби, заявления за достъп до обществена информация и др. От тогава  са подадени над 197 хил. сигнала. 

Контактният център работи денонощно, като сигнали могат да се подават и на телефон 0700 17 310. Всеки сигнал се регистрира официално с номер и обработването и отговора му могат да се следят от подателя.