Над 100 жалби от сметки при омбудсманите на парното
Над 100 жалби са подали клиенти на "Топлофикация" София за месец при тримата омбудсмани на дружеството. 62 от сигналите са подадени писмено, а 40 са устни.
Повечето от жалбите са свързани с несъгласие с изравнителните сметки за парно и топла вода, каза един от тримата обществени посредници Деан Дянков, цитиран от БНР.
Преди да стигнат нещата до фактуриране от страна на „Топлофикация“, изравнителната сметка е трябвало да бъде възразена в топлинния счетоводител. И при положение, че абонатът не го е направил, нещата стават по-сложни, обясни Дянков. По думите му обаче могат да се намерят решения.
До края на тази седмица ще е готов и сайтът на омбудманите на столичната топлофикация.