МОН пусна поръчка за рекламни материали за 2 млн. лева
Министерството на образованието и науката откри процедура за сключване на рамково споразумение за изработка и доставка на рекламни материали и сувенири. Прогнозната му стойност е 2 050 000 лева без ДДС. Финансирането е от европейските фондове и от държавния бюджет.
Дали сумата ще се усвои зависи от "възникналите за срока на рамковото споразумение конкретни потребности". Зададените в документацията количества на конкретните артикули също са прогнозни, става ясно от публикуваното на 15 август обявление.
Процедурата е за сключване на рамково споразумение с трима изпълнители, а срокът - 48 месеца от датата на подписването му с всички изпълнители.
Наред с обичайните за такава поръчка артикули - грамоти и сертификати (50 000), плакати (13 900 бр.), листовки (ок. 25 400), флаери (4000 бр.), дипляни (12 000 бр.), брошури (101 000 бр.), банери (22 бр.), информационни табели (ок. 4400), стикери (28 000 бр.), папки (14 150 бр.), тефтери (3250 бр.), химикалки - от рециклирана хартия (15 000 бр.), обикновени (7 210 бр.), луксозни (50 бр.), моливи (1000 бр.), значки (32 000 бр.), чанти (1800 бр.), шапки (35 100 бр.), тениски (35 150 бр.), календари (200 бр.), дребни сувенири, напр. ключодържатели и антистрес топки, (221 000 бр.), USB флаш памет (6290 бр.), чаши - стъклени и термо (4150 бр.), визитници, чадъри, запалки, МОН предвижда възможността да поръча и някои по-нестандартни.
В списъка например има надуваеми кадифени възглавнички за пътуване, термоактивни органайзери, слънчеви батерии за телефон, безжични оптични мишки, химикалки за смартфон/таблет, дъждобрани тип пончо, стъргала за лед за кола, комплекти за оказване първа помощ, многофункционални джобни ножчета, тоалетни чантички, куфари, чанти за носене на костюми, комплекти инструменти (включващи мин. 25 инструмента - отвертки, клещи и др.), пъзели, хавлиени кърпи за плаж.
От процедурата ще се отстраняват кандидати с влезли в сила присъди, с неплатени данъци и/или осигуровки, подали документи с невярно съдържание, осъдени за нарушения по други обществени поръчки, в конфликт на интереси. Ще се отстраняват и фирмите, регистрирани в офшорни зони.
Участниците в процедурата трябва да са реализирали оборот в сфера, която попада в обхвата на поръчката, най-малко за 750 000 лева без ДДС общо за 2013, 2014 и 2015 г. Трябва да има и валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството в областта на предмета на поръчката, съгласно стандарта ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015, както и валиден сертификат за управление на здравето и безопасността при работа BS OHSAS 18001 или еквивалентен на него.
Критерият за възлагане на поръчката е оптимално съотношение качество/цена.