АПИ: 11 са молбите за възстановяване на суми за купени е-винетки, които не са отразени в системата
В Национално ТОЛ управление са постъпили общо единадесет молби за възстановяване на суми при покупка на електронна винетка, твърдят от пресцентъра на Агенция "Пътна инфраструктура".
Парите са изтеглени от сметките на потребителите, но в системата не е отразено, че винетката е купена. Тези случаи са констатирани в първите дни на месец януари, когато имаше технически затруднения със системата. Постъпилите молби са обработени - на част от потребителите са върнати средствата, на останалите предстои да бъдат възстановени, заявяват още от АПИ.
Днес БНР съобщи, че втори месец десетки жители от Пазарджик не могат да си върнат парите от тол управлението, след като са платили, но не са получили електронни винетки. Готви се протестна подписка от хора, попаднали в неприятната ситуация.
БНР описа и случай със семейство, което на 1 януари направило три опита да купи електронна винетка от терминал. От разплащателната им сметка са изтеглени 291 лева, но не им е издадена винетка. От АПИ ги препратили към Националното тол управление, но връзката там е била само чрез имейл, който им препращал готови отговори.
От пресцентъра на Агенция "Пътна инфраструктура" твърдят, че "случаят на семейството от град Пазарджик, за който съобщават медиите, е сред подадените единадесет молби. Той е разгледан и предстои да им бъде възстановена сумата. Настъпило е забавяне поради необходимостта от повторна проверка и потвърждаване на плащането".