158 приемни деца прекрачват училищния праг днес
Всички ученици от приемни семейства, които са част от Националната асоциация по приемна грижа (НАПГ), за поредна година получиха от Мтел ученическа раница с учебни принадлежности за 15 септември. Общо 158 приемни деца прекачват училищния праг днес, като сред тях има 22-ма първолаци.
Вече пет години Мтел подкрепя асоциацията и приемната грижа у нас. От началото на партньорството си с НАПГ компанията е инвестирала под различни форми на финансиране над 240 000 лева за приемната грижа у нас. От миналия месец вече функционира и единен национален номер 0700 20 234, на който приемни родители от цялата страна могат да получат психологическа консултация и правна помощ.
По повод 15-и септември Мтел провежда и друга инициатива за популяризирането на дейността на НАПГ – всеки посетител в магазините на компанията получава подарък учебна програма, в която се съдържа информация за приемната грижа.
_______
За Telekom Austria Group: Telekom Austria Group се търгува на Виенската стокова борса от ноември 2000 година. Групата е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с 23 милиона клиенти на всички пазари, на които оперира. Към момента TAG оперира в осем държави: Австрия (А1), България
(Мобилтел), Беларус (velcom), Хърватия (Vipnet), Словения (Si.mobil), Сърбия (Vip mobile), Македония (Vip operator) и Лихтенщайн (mobilkom Liechtenstein). Общият пазар на осемте държави обхваща около 41 милиона жители. Към края на 2015 година в Групата работят около 17 600 души. В края на 2015 година общите приходи на групата са приблизително 4 милиарда евро. Портфолиото на TAG обхваща продукти като гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията.
За Мтел: Мтел е водеща компания на пазара на телекомуникации в България, част от Telekom Austria Group. Днес телекомът с пазарен дял от 38,8% предоставя своите услуги на 4,2милиона клиенти. Компанията има важна роля като двигател на икономиката и обществото с инвестиции, надхвърлящи 3,5 милиарда лева за последните 20 години. Телекомът предоставя на своите клиенти мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет и цифрова телевизия. С придобиването на Blizoo Мтел става най-голямата компания в България по брой клиенти на фиксиран интернет и втората по големина по брой клиенти на ТВ услуги. Това, заедно с водещата позиция на Мтел на мобилния пазар, утвърждава компанията като лидер в сектора на телекомуникациите в България.