Нова Броудкастинг Груп със 17% ръст на приходите през 2015 г.
Медийната група Нова Броудкастинг Груп, в която влизат тв каналите на Нова телевизия и Диема, отбелязва ръст на приходите със 17% за миналата година.
Финансвоите отчети на компанията собственик MTG, както и тези на bTV, показват, че медийната група на Нова телевизия за пръв път е лидер по приходи в България, съобщават в сайта си от Нова.
„Това е най-успешната година за Нова Броудкастинг Груп. През 2015 г. медийната група се превърна в най-голямото медийно предприятие в страната с най-много зрители, Нова бе най-гледаната телевизия в България и за първи път в историята на медийната група през последните 15 години отчетохме най-големи приходи на българския пазар, и съответно по-големи приходи от тези на конкурентната медийна група. Затова бихме искали да благодарим на нашата многобройна публика и на нашите клиенти и партньори, които повярваха в нас и ни се довериха”, коментира Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.
Позовавайки се на данните на Nielsen Admoshepre, Нова е и най-гледаната медия в страната с най-голям дял на зрителска аудитория в България. Медийната група отчита 19% ръст в таргет групата 18-49 години.
„Вярваме, че успехите ни няма да спрат до тук. Гледаме уверено в бъдещето, защото имаме ясна визия за развитието на нашия бизнес”, обобщи Дидие Щосел.