Дами превземат студиото на Висша лига
В уикенда с най-женския ден в годината - 8-ми март, Coca-Cola и Diema TV отбелязаха празника с гостуващи коментатори-жени в коментарните студия на Висшата лига.
Пет прекрасни дами, почитателки на Английската висша лига, умело анализираха напрегнатите мачове на 7-ми и 8-ми март, демонстрирайки пред публиката, че макар и традиционно мъжки спорт, футболът има място и в сърцата на много жени. Тази година Coca-Cola е официален партньор на Premier League, подкрепяйки не само любимия на милиони футбол, но и силата, с която той обединява феновете - независимо от разликите между тях, в това число и между половете.
Мачовете от 29 кръг на Premier League съвпаднаха с 8-ми март, а инициативатана Coca-Cola за женска фенска перспектива към двубоите даде свеж и интересен поглед върху първенството. Въпреки, че по цял свят футболът си остава предимно мъжки спорт, жените все по-често проявяват своята любов към играта. Според изследване на агенция „Тренд“ последното Световно първенство по футбол е гледано от 16% от жените в България. У нас между 5 и 10% от членовете на футболни фен клубовете са жени.
Световното футболно първенство за жени тази година достигна рекордните 32 отбора и е гледано от внушителните 1,12 милиарда души. През 2019 г. България бе горд домакин на Европейското първенство за девойки до 17 години на Шампионската лига на UEFA и показа, че женската следа във футбола вече е не само във фенския интерес, но и на терена.
Отстояването на мястото на жените – от любовта им към спорта до всяка една професия, е кауза, зад която Coca-Cola застава в световен мащаб.
Бариерите не трябва да съществуват, а на тяхно място нека градим мостове - футболът е една от териториите, където любовта към играта обединява хората най-силно.