OffNews.bg

Българската асоциация на пиар агенциите създаде Етична комисия

Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) създаде Етична комисия (ЕК).

Основната й цел е да обединява комуникационната общност за етични и професионални комуникации, спазване на правилата на професионалното поведение в областта на комуникациите, лоялна конкуренция и защита на интересите на клиентите и обществото като цяло.

Дейността на Етичната комисия ще обхваща тълкуване и прилагане на Етичния кодекс на комуникационния бизнес (Софийска харта на етичните комуникации) или на други документи, официално одобрени от управителните органи на БАПРА. 

За председател на Етичната комисия към БАПРА бе избран Любомир Аламанов, SiteMedia Consultancy, а за членове Николай Неделчев, Publicis Group и Максим Бехар, M3 Communications. За резервни членове бяха избрани Светлана Савова, V+O Communications и Диана Пазаитова, Fama Consulting.