Ес Ти Би Комюникешънс и Братя Мангасарян ще ни разясняват как да гласуваме на изборите и референдума
Фирма на актьори от групата Братя Мангасариян спечели поръчката на ЦИК за разяснителната кампания за изборите и референдума. Поръчката е за 69 500 лв. без ДДС. "Премиерстудио Плюс" със собственици Владислав Петров, Силвестър Силвестров и Николай Мутафчиев ще изработи лого, слоган, визии и клипове за кампанията.
За апетитната поръчка са се борили и "Междинна станция" на Иван и Андрей, и "Продуцентски център футура вижън" на Георги Крумов, които са класирани съответно на второ и на трето място.
Интересен е фактът, че при първото обявяване на обществената поръчка през септември не се е явил нито един кандидат и след удължаване на срока за подаване на оферти от ЦИК са разпратили покани до 10 избрани лица. Получили са три оферти и са избрали тази на "Премиерстудио Плюс".
Ес Ти Би Комюникешънс с управител Велемира Костова пък печели обществената поръчка за консултантски услуги при реализиране на разяснителната кампания за изборите и референдума на стойност 110 000 лева без ДДС.
На второ място е класирана "Апра" ООД, а на трето - "Кота 97".
--------
Уточнение: В първоначалната версия на статията неправилно беше написано, че Ес Ти Би Комюникешънс е съсобственик на "7 дни спорт". Извиняваме се за грешката си на вестника и главния му редактор г-н Юлий Москов.