OffNews.bg

Whirlpool празнува 25-а годишнина в България и Румъния

25 години непрекъснати продуктови иновации, с портфолио от любими марки - Whirlpool, Indesit и Hotpoint. През годините потребителите от двата пазара са избирали продукти на компанията повече от 14 милиона пъти, което поставя Whirlpool в позицията на първите трима в индустрията.

В продължение на четвърт век Whirlpool въвежда редица иновативни решения за дома, които са помогнали на милиони хора в домакинските им задължения. Иновативната гама от продукти 6th Sense промени начина, по който се възприемат домакинските уреди. Whirlpool съумя да развие технология, която предвижда нуждите на потребителите, тъй като тези уреди могат да регулират самостоятелно избрани параметри. Въведена по-рано тази година, пералнята Supreme Silence, най-тихата пералня на пазара, позволява на семействата да перат по всяко време на денонощието, без да се притесняват за спокойствието на останалите членове на домакинството. Освен това, за да задоволи нуждите на собствениците на малки апартаменти, компанията разработи специални уреди с по-компактни размери от стандартните. Също толкова иновативната технология Steam укрепи имиджа на марката Indesit и продължава да бъде част от все повече продуктови линии.

„Въпреки че много неща се промениха на глобално ниво, нашият ангажимент да подобрим живота у дома остава константа. В днешно време повече от всякога, поради Covid-19 пандемията - домовете ни се превърнаха в епицентър както на личните, така и на професионалните ни дейности, ние се гордеем с това, че спазваме този ангажимент и предоставяме надеждни и интуитивни продукти. Устойчивостта ще остане главен приоритет за нашата компания, тъй като ние непрекъснато надграждаме нашите продукти до по-добри класове на енергийна ефективност, като същевременно работим в тясно сътрудничество с нашите партньори по събирането на старите уреди” - споделя Луиза Новак, Managing Director - Country Leader Румъния и България в Whirlpool Corporation.

Whirlpool, определен за Топ работодател в Европа от Top Employer Institute, е в състояние да привлече най-добрите таланти и да създаде екипи от ентусиазирани професионалисти.

„Стигнахме дотук, където сме днес чрез упорита работа, съзидателна страст и отвореност към нуждите на клиентите на местния пазар“- подчерта Луиза Новак - „Повече от всякога, сега ние се фокусираме върху нуждите и поведението на нашите потребители, докато се приспособяват към новата глобална реалност. Ето защо ние бързо коригирахме комуникационната си стратегия, умишлено преминавайки към целеви дигитален модел на комуникация."

За да отпразнува тази годишнина, компанията е подготвила специална инициатива под формата на персонализирани събития с ключови бизнес партньори в двете страни. В търговските обекти или онлайн, румънските и българските потребители са посрещнати със специални оферти, точно навреме за празненствата в края на годината.