OffNews.bg

Все повече българи избират tbi за спестяванията си, няма такси за откриване на депозит, лихвата е до 3,2%

Лихвите по депозити в приложението на tbi bank вече достигат водещи за пазара нива до 3,2%. Клиентите могат да открият депозит през tbi bank app в рамките на минута, с минимална сума от 1 лев или евро и срок от 3 месеца до 3 години. Както при услугите за ежедневно банкиране в мобилното приложение на tbi, няма такси за откриване, поддържане и закриване на депозит. Необходимо е вложителите единствено да изтеглят tbi bank app, да открият безплатна сметка в приложението и да заявят своята дебитна карта neon.

За клиентите, които предпочитат да бъдат обслужвани в офис на банката, tbi предлага до 3,0% лихва по депозити в лева, евро и щатски долари. Всички условия по депозити в tbi са достъпни тук.

Все повече българи избират tbi за своите спестявания – банката наскоро надхвърли границата от 2 млрд. лв. привлечени средства и продължава да изпреварва пазара със солиден ръст на депозитния портфейл от 55% към края на юни 2023 г., спрямо същия период година по-рано.

„Тези резултати са следствие от условията, които постоянно подобряваме и от доверието, което клиентите имат в нашата институция. Ножицата между лихвените проценти по депозити и инфлацията постепенно, макар и бавно, се затваря, което стимулира все повече хора да избират депозитите не само заради тяхната предвидима доходност и сигурност, но и да търсят по-добри лихви и доходи от спестяванията си. В допълнение към нашето отлично предложение за доходност, спестявайки дигитално, клиентите се възползват и от допълнителна гъвкавост и подобрено преживяване, което им позволява да управляват спестяванията си от уюта на своя дом или от всяко друго място по света“, казва Лукас Турса, изпълнителен директор на tbі bank.

Клиентите могат да се възползват от допълнителни възможности за спестяване, налични в приложението на tbi bank, сред които лихва по разплащателната сметка към карта neon в размер на 2,1% за суми до 2 хил. лв. (и 0,15% за суми от 2 до 196 хил. лв.) и виртуалната „Касичка“, която позволява на клиентите да заделят редовно определени от самите тях суми за постигане на различни спестовни цели.