'Софийска вода' пусна първия си мобилен център за обслужване на клиенти (снимки)
„Софийска вода“ откри първия по рода си в страната мобилен център за обслужване на клиенти. Церемонията по откриване се проведе в софийското село Владая.
Мобилният център представлява микробус, оборудва да осигурява всички услуги, които се предлагат от стационарните клиентски центрове на компанията. В него има и приемна с безплатен интернет и информация за услугите, излъчвана на ТВ екран, както и система за обратна връзка от клиентите.
В мобилния център клиентите ще могат да потърсят информация за водомерни, лабораторни и технически услуги, както и да получат справки за отчитане. Микробусът ще позволява да се извършват само безкасови плащания.
Мобилният център ще посещава над 20 локации извън София по предварителен график: кварталите Бояна, Княжево, Симеоново, Драгалевци, селата Владая, Железница, Пасарел, Бистрица, Казичене, Мало Бучино, Волуяк, Обеля, Мрамор, Мировяне, Бусманци, Доброславци, Лозен, Кремиковци, Чепинци, Световрачене, градовете Банкя и Нови Искър. Графикът е достъпен на сайта на „Софийска вода“.
Това е вторият етап от цялостното модернизиране на клиентското обслужване под мотото „Услуги по вода“, което „Софийска вода“ въвежда. През юни компанията стана първият ВиК оператор с 24-часова безплатна телефонна линия.
„Създадохме мобилния център с цел да се доближим до хората. За тези, които живеят в по-отдалечени места. Горди сме, че именно „Софийска вода“ създаде първия подвижен център във ВиК сектора в България. Стремим се да мислим, както за качеството на услугите, които предоставяме, така и за удобството и интересите на клиентите ни“, заяви Арно Валто де Мулиак, изпълнителен директор на „Софийска вода“ при откриването на мобилния център в с. Владая.
На събитието присъстваха още кметът на район Витоша - Тодор Петков, както и кметът на община Владая – Таня Иванова.