Schneider Electric отново е доставчик-шампион според Canalys за лидерство при каналите за продажби в региона ЕМЕА
• Schneider Electric спечели отличието „доставчик-шампион“ измежду девет други доставчици в годишния доклад на Canalys за управление на каналите за продажби в региона EMEA.
• Званието „шампион“ е признание за доставчиците, които постигат най-високо ниво в управлението на продажбените канали, като отбелязват подобрения на годишна база.
• Лидерският статус се присъжда за постоянни подобрения на партньорските програми на компанията, разрастване на клиентската база, както и за лидерство в устойчивите практики.
Schneider Electric™, лидер в дигиталната трансформация на енергийното управление и автоматизацията, съобщи, че компанията е отличена за четвърта поредна година като „доставчик-шампион“ в матрицата за лидерство в продажбените канали на Canalys.
Canalys, водещата изследователска компания за канала на ИТ, отличи Schneider Electric като шампион за региона на Европа, Близкия изток и Африка (ЕМЕА) на базата на постоянните подобрения в партньорските програми на компанията, 20-процентния ръст на съществуващата ѝ клиентска база, както и за лидерство в устойчивите практики.
Според Canalys шампионите демонстрират върхови постижения в управлението на продажбените канали през годината в сравнение със своите конкуренти, като наред с това изпълняват трудната задача да подобряват своето представяне всяка следваща година. Доставчиците бяха оценявани от двама партньори в канала чрез Canalys Candefero Vendor Benchmark както и от анализаторите на Canalys. Schneider Electric бе обявена за шампион измежду девет други доставчици, включително партньори от алианса на компанията, Dell Technologies, HPE и NetApp.
През юни 2022 г. Schneider Electric пусна първата част на своята нова Програма mySchneider за ИТ партньори, с която предоставя на партньорите си от ИТ канала опростена програмна структура и разнообразни специализирани функции за центрове за данни, ИТ решения, софтуер и услуги. Програмата включва нова гама от инструменти за продажби, обучение и ресурси за активиране, като предлага нови предимства, съобразени с всяка от специализираните си разновидности.
Освен това водещата марка на Schneider Electric с фокус върху решенията за физическа инфраструктура и за надеждно непрекъсваемото захранване, APCтм, е с доказан потенциал да подкрепи партньорите и клиентите за постигането и надхвърлянето на целите за устойчивост. Новата програма предлага ясна стратегия за устойчивост на партньорите, като предоставя ключови насоки как да се намали потреблението на енергия, въглеродните емисии и отпадъците наред с нов набор от услуги за устойчивост.
Стартът на нова партньорска програма е част от процеса към по-голямо съответствие с нововъзникващите бизнес модели на партньорите, който се фокусира върху растежа на услугите и софтуера на партньорите и улеснява достъпа на нови партньори до най-добрите инструменти за проектиране. Синергията на тези усилия помогна на Schneider Electric да привлече над 20% нови партньори към своята програма въпреки тенденцията за уедряване в канала.
„Шампионският статут на Schneider Electric отразява ангажимента на компанията към нейните партньори в канала и непрекъснатите подобрения в нейните програми, инструменти и модели на ангажираност“, посочи Алистър Едуардс, главен анализатор в Canalys. „Каналът оценява качествата на клиентското обслужване на Schneider, но също и техническата поддръжка, тъй като компанията активно се стреми да развива партньорски услуги и да подпомага софтуерния растеж на своите партньори.“
Друга отличителна черта на Schneider Electric е устойчивостта. „Доставчиците се надпреварват да излъчват послания за устойчивост, докато Schneider Electric е в състояние наистина да помогне на своите партньори да насърчават усилията на клиентите си към устойчивост“, добави Едуардс. „Това включва изграждане на набор от услуги за устойчивост, които партньорите могат да предадат към крайните клиенти, както и осигуряването на набор от стъпки, за да станат самите те по-устойчиви."
„Много сме признателни, че бяхме отличени като доставчик-шампион за четвърта поредна година и бих искал да изразя нашата благодарност както към партньорите, така и към анализаторите, които ни подкрепиха“, каза Дейвид Тери, вицепрезидент за ИТ каналите в Schneider Electric Европа. „С поглед към 2023 г. устойчивостта ще бъде жизненоважна за бизнес моделите на нашите партньори и Schneider Electric се ангажира да ги подкрепя с инструментите, одитите и оценките, обучението и решенията, които ще им позволят да изградят устойчива партньорска екосистема и да помогнат своите клиенти да изпълнят критериите за нулеви въглеродни емисии.“
Candefero Vendor Benchmark е онлайн инструмент, който оценява мнението на партньорите по канала за доставчиците на технологии, като ги приканва да оценят с оценки от 1 до 10 доставчиците, които работят в дванадесет области на управление на канали. Тези области са групирани в три теми: програми и активиране, ангажираност с продажби и партньорски опит.
Резултатите се събират текущо от партньори в канала чрез общността на Canalys Candefero, осигурявайки непрекъсната визуализация в реално време за способността на доставчика да поддържа своя канал в Северна и Южна Америка, Азиатско-тихоокеанския регион и EMEA. Candefero е общност само за канали, управлява се от Canaly и има над 18 000 членове по целия свят.
За да научите повече за новата програма за партньори mySchneider IT Solution, можете да посетите уебсайта.