OffNews.bg

Мтел промени услугата *88, връзка с оператор вече е невъзможна

Мтел е променил услугата за връзка с оператор на клиентския номер *88 и възможността за връзка с оператор на практика вече е невъзможна, установи наш репортер.

При набиране на номера, който от години е познат на всички абонати на мобилния оператор, клиентите получават достъп до предварително записани указания, но от опциите е изчезнала възможността да се изчака свързване с оператор.

Да го разберете обаче струва време и нерви да се прослушат подробни инструкции какви са сроковете за плащане на месечните сметки, различните опции коя цифра от клавиатурата да натиснете за коя услуга.

След пространното предварително записано съобщение в какъв срок при неплащане ще бъдат спрени разговорите, следва инструктаж да се натисне 1 за проверка на сметка, 2 за заявени поръчки, 3 мобилни услуги и роминг, 4 за интернет и телевизия. За връзка с оператор инструкцията е да се натисне 6. Дори и да го направите обаче се оказва, че удряте на камък и получавате пак разясненията за изброените предварително опции. 

Иначе на сайта на мобилния оператор в раздела *88 - център за обслужване на клиенти е записано следното:

Работим 24х7 (без почивен ден.).

В над 75% от случаите приемаме обаждането ви до 30 секунди.

Когато в мрежата на Мтел има затруднение или обща промяна, ще чуете уведомително съобщение с описание. Ако информацията в това съобщение отговаря на въпросите Ви, не е необходимо да изчакате свързване с оператор.

В случаите, когато линиите за свързване са претоварени, имате опция да заявите обратно обаждане от наша страна. Ще се свържем с Вас след същото време, което бихте чакали, ако сте на линия. Гарантираме ви, че ще ви потърсим без да чакате на линия.

От обясненията на Мтел случаят не само, че не се изясни, а стана още по-абсурден.

От мобилната компания казаха, че за връзка с оператор е необходимо да се натисне 3, което е изключително странно, защото в описанието за тази цифра изобщо няма "връзка с оператор". Записът на *88 гласи, че тройката е за "мобилни услуги, роуминг и клиентска парола".

След като натиснете 3 трябва да се въоръжите с огромно търпение, защото тук започвате да слушате цели девет! възможности. Връзката с оператор, естествено, е деветата поред опция. Натискайки девятката, може и да дочакате да разкажете за проблема си. 

По-късно от Мтел изпратиха и допълнителни разяснения по темата:

„За по-голямо улеснение на нашите клиенти, Мтел направи промяна на менютата на телефона за обслужване *88 през септември 2016 година, така че да може всяко обаждане да се насочи предварително към специално обучени наши сътрудници за всяка услуга, която предлагаме. Затова в началното автоматично меню на *88 се предлагат опциите за проверка на сметка (чрез тонално избиране на 1), получаване на оферти или включване на нови услуги (чрез тонално избиране на 2), въпроси за мобилни услуги и роуминг (чрез тонално избиране на 3), въпроси за TV услуги и домашен интернет (чрез тонално избиране на 4) и въпроси свързани с Prima карти (чрез тонално избиране на 5). Ако клиентът задължително иска да разговаря с представител на компанията, той има възможност за директна свързване с наши сътрудници чрез тонално избиране на 9, след избор на всяка от тези опции. Чрез натискане на 6 в основното меню клиентите пък могат да получат по-подробна информация за всеки един от по-горе изброените опции, за да могат да направят правилен избор.“