Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) е започнала проверка срещу две големи търговски вериги - "Метро" и "Кауфланд". Aнтимонополният орган се е самосезирал заради заблуждаваща реклама, съобщиха оттам, но отказаха други подробности, докато трае проверката.
Очаква се тя да продължи около два месеца.
Ако бъдат установени нарушения, търговските вериги може да получат солидни глоби, изчислени в процент от приходите. Точно така се случи в края на декември с други две големи компании в този сектор - "Лидл" и "Билла". Те бяха санкционирани съответно с 370 хил. и 483 хил. лева, отново по същата причина. Тогава обаче КЗК бе сезирана от недоволни потребители.



























Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
27.02 2014 в 10:56
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
29.01 2014 в 19:40
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
29.01 2014 в 14:17
Този коментар е скрит заради нарушаване на Правилата за коментиране.
Йотова: Европейската комисия предложи най-рисковия бюджет за следващите седем години
ISW: Русия работи за протести срещу Зеленски
Тайно ''окръжно'' и скандал заради премахването на езиковите паралелки
Файненшъл таймс: Николай Младенов застава начело на ръководството на Газа
Файненшъл таймс: Николай Младенов застава начело на ръководството на Газа
Хампарцумян: Бюджетът показва, че управляващите се готвят да сдават властта
Пеевски ще прати провокатори на собствените си протести, предупреждава БОЕЦ