Комуникационната агенция gobox помага безвъзмездно на българския бизнес по случай рождения си ден
Комуникационна агенция gobox стартира инициатива, чрез която иска да помогне на българския бизнес и техните маркетинг и търговски екипи, които имат изградени маркетинг и рекламни стратегии, но биха желали да получат допълнителен, страничен, професионален поглед и съвети за тяхното подобрение. Агенцията навършва 13 години през април.
По този повод до края на юни тя приветства всеки бизнес да получи помощ във формата на творчески разработки или стратегически съвети напълно безплатно.
Всеки заинтересован трябва да си избере какъв тип стойност иска за своя бранд или бизнес – творчески и концептуални разработки въз основа на конкретен бриф или стратегически съвети според конкретен бизнес казус. След това е необходимо да се запише за предварителна 30 минутна среща с управителния екип на агенцията, непосредствено след която ще се определи дали бизнесът отговаря на нуждите за допълнителна и безплатна стойност. В рамките на 2 до 4 седмици агенцията ще изготви услугите безплатно.
„За 13 години сме създали над 250+ успешни кампании за редица бизнеси от 4 континента. Решихме да създадем тази ‘added value’ инициатива в унисон с нашата мисия. Ние доставяме истинска стойност за нашите клиенти и партньори, а не само инвестиция в реклама. Решихме, че е време да споделим този опит с повече български брандове и фирми, за да им помогнем да се откроят по-добре, да комуникират своите продукти и услуги по-ефективно и така да продават още повече“, споделя Петър Бояджиев, съосновател и управител на агенция gobox.
„В условията на все по-нарастваща икономическа криза, резултатите са все по-трудни за постигане. Обръщаме се към тези активни бизнес собственици и маркетинг професионалисти с възможността безвъзмездно да получат нашето професионално творческо решение или стратегически план за справяне със ситуацията през 2023/2024 г, базирани на нашия 13 годишен опит в сферата“, посочи Минчо Василев, директор връзка с клиенти.
Компаниите, които имат интерес към инициативата, могат да разчитат на мениджмънт екипа на агенцията, който включва още съоснователя Георги Първанов и Денислава Ковачева, Стратегически Акаунт Мениджър. Те ще съдействат активно в оценяването на текущото бизнес положение на компаниите и създаването на безплатната допълнителна стойност според идентифицираните нужди.
Инициативата стартира през април и вече е в ход разработването на първите безвъзмездни услуги за локалния бизнес. Общо 13 организации ще могат да се възползват, като срокът е края на юни.