Kolichka.bg е новият играч сред онлайн супермаркетите у нас
Пазарът на онлайн търговията у нас не спира да се разширява, като с особено бързи темпове през последните няколко месеца се развива бизнесът на онлайн супермаркетите. Най-новата платформа за хранителни стоки онлайн се казва Kolichka.bg и е част от най-голямата група за електронна търговия в Централна и Източна Европа - Mall Group, реализирала повече от 11 млн. поръчки през 2020 г.
Kolichka.bg стъпва ударно на пазара, като предлага асортимент от над 11 000 продукта, както хранителни, така и стоки за бита, препарати, козметика и други. Като официален партньор на МЕТРО в онлайн търговията, в Kolichka.bg ще откриете голяма част от техните собствени марки - премиум брандовете Metro Chef и Fine Life, както и изгодните продукти на Aro. Особено голяма е и селекцията от прясна риба и морски дарове, като клиентите ще открият над 100 различни предложения.
От Kolichka.bg заявяват, че тяхната мисия е да предлагат качество на добри цени, като амбицията им е да удовлетворят желанията и очакванията и на най-капризния клиент.
“Смятаме, че онлайн пазарът на хранителни стоки е бъдещето и той трябва да бъде достъпен за всички” - споделят от компанията. “Ето защо създадохме #ИзгоднаКоличка - селекция от над 200 продукта, необходими във всяко домакинство с гарантирано най-ниска онлайн цена.”
В стратегията им влизат непрекъснато разширяване на асортимента, разнообразни тематични промоции на всеки две седмици, както и стриктен контрол на качеството при подбор и доставка на продуктите. Kolichka.bg предлага удобни начини на плащане - онлайн, в брой или с карта, както и динамична цена на доставка - само 2 лв. за всяка поръчка над 60 лв., а над 80 лв. клиентът получава продуктите си с безплатна доставка. С това компанията цели да затвърди принципите си за общодостъпно онлайн пазаруване на хранителни стоки.
На този етап Kolichka.bg оперира в цяла София, Банкя и Божурище, като амбицията на платформата е след валидация на концепцията да разшири мрежата си с още градове в страната.